عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن، ضمن تقدیر از اقدامات این بانک در رونق بخش مسکن گفت: ما نیز در کمیسیون تخصصی عمران مجلس با تمام قوا در کنار دولت و بانک مسکن در مسیر نوسازی مسکن کشور هستیم.

برای نوسازی مسکن کشور از بانک مسکن حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: همراهی بانک مسکن در کنار دولت در بخش مسکن علاوه بر ایجاد فضای مناسب کسب و کار ، به تحکیم استراتژی‌های دولت در بخش مسکن و اشتغال و امیدآفرینی در میان جوانان می‌انجامد.

نجف‌زاده با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن گفت: تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در این خصوص نشان از عزم جدی آن‌ها در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه دارد و حاکی از این است که می‌توانیم عرضه و تقاضا در بخش مسکن را به سطح مطلوب و معین رسانده و فضای کسب و کار را به همراه افزایش تولید مسکن ارتقا دهیم.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین دغدغه‌های دولت و مجلس یازدهم را ایجاد آرامش نسبی در حوزه اقتصاد مسکن در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به رسالتی که بانک مسکن دارد و با دانش مدیران عالی و جدیت و تلاش کارکنان این بانک، به زودی اتفاقات بسیار خوبی در این بخش روی خواهد داد.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهاد ایجاد خط اعتباری ویژه و حمایت از بانک مسکن، به این بانک در ایفای نقش مطلوب و تاثیرگذار در بخش مسکن کمک کنیم.

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه دولت در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا سیاست‌های دولت محترم در بخش مسکن اجرایی شود و مسوولیت‌های خود را در این بخش به نحو مطلوب انجام ‌دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اهمیت پیشبرد طرح نهضت ملی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت افزود: تمامی کارکنان بانک مسکن با عزم ملی برای تحقق اهداف دولت سیزدهم در این بخش قدم برداشته و سعی می‌کنند تا با تلاش و جدیت دغدغه‌های دولت در بخش مسکن را کاهش دهیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید