مهر و محبت اگر در خانه بین زن و مرد برقرار باشد باقی چیزها بهتر و قشنگ تر پیش خواهند رفت. اگر به دنبال یک دعاهای سریع الاجابه برای آشتی کردن فوری زن و شوهر هستید دعاهایی را که در ادامه نوشته شده است را بخوانید.

با این دعا همسرتان عاشق شما می شود! | دعا برای آشتی سریع بین زن و شوهر

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز؛ اگر می خواهید زن و شوهری آشتی کنند و یا اگر خودتان مدتی است که با همسرتان قهر هستید. دعاهای فوری و قوی را که در ادامه مطلب نوشته شده است را بخوانید. تا با توکل بر خداوند مهر و محبت بین شما بیشتر شود و آشتی کنید.

دعا فوری برای آشتی زن شوهر

اگر با همسر خود مدتی است که قهر می باشید این دعا را بر روی نمک بخوانید و از آن نمک هر دوی شما باید میل کنید. تا هر چه زوتر آشتی کنید و عشق بین شما افزایش پیدا کند.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

دعا قوی برای آشتی کردن زن و شوهر

در یک شب جمعه بر روی پشت بام خانه خود بروید، یک لیوان آب نیز همراه داشته باشید سپس این دعا را با صدای بلند بر روی آب بخوانید و آن را به خورد همسر خود بدهید. با توکل بر خدا هر چه زودتر آشتی خواهید کرد.

زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ

دعا سریع الاجابه برای آشتی کردن زن و شوهر از راه دور

اگر زن و شوهری با هم قهر هستند و جدا از هم زندگی می کنند. باید از راه دور برای آشتی کردن دعا کرد. این دعا را صد مرتبه در یک نشست بخوانید. یعنی نباید یه مقدار بخوانید و مقداری از آن را به زمان بعد موکول کنید.

این دعا بسیار سریع الاجابه می باشد و هر حاجتی را روا می کند.

إِلٰهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَأَنَا أَنَا ؟ وَکَیْفَ أَقْطَعُ رَجائِی مِنْکَ وَأَنْتَ أَنْتَ ؟ إِلٰهِی إِذا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی، فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی ؟ إِلٰهِی إِذا لَمْ أَدْعُوکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی، فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی ؟ إِلٰهِی إِذا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی، فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی ؟

معبود من چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟ خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که به‌ سوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری، پس کیست که به‌ سوی او زاری کنم تا به من مهر آورد،

إِلٰهِی فَکَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسیٰ عَلَیْهِ السَّلامُ وَنَجَّیْتَهُ، أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَأَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَتُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجاً عاجِلاً غَیْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِکَ وَرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

خدایا! چنان‌که دریا را برای موسی (درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو می‌خواهم بر محمّد و خاندانش درود فرستی و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر وقت، به فضل و مهربانی‌ات، ای مهربان‌ترین مهربانان.

دعا رفع کینه و کدورت بین زن و شوهر

ممکن است در برخی از شرایط بین زن و شوهر مشکلاتی ایجاد شود و این مشکلات سبب ایجاد جدایی بین آنها شود. برای رفع کینه و کدورت و ایجاد آشتی و محبت بین زن و شوهر این دعا را ۱۴ مرتبه باید بخوانید.

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَیٰ عَلَی الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید