امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی ازخودش و همسرش منتشر کرد.

عکس عاشقانه امیر کاظمی بازیگر و همسرش

به گزارش سلام نو، امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر و اسکیت سوار است دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش می باشد که قبل از بازیگری عضو تیم ملی اسکیت بود حالا ازدواج کرده و زن و شهری در سینما و تلویزیون هستند.

امیر کاظمی بعنوان فرزند اولی خانواده در تهران بدنیا آمده است و یک برادر کوچکتر از خود بنام آرش دارد و پدربزرگش سالهاست ساکن کشور آلمان می باشد. آنقدر عاشق بازیگری بود که در ۸ سالگی به تنهایی برای دیدن فیلم میکس بکارگردانی داریوش مهرجویی به سینما رفت ، می گوید عاشق خسرو شکیبایی بودم.

امیر کاظمی شروع ورزش اش با اسکیتی که پدربزرگش از آلمان فرستاده بود شروع شد بعدا در کلاس های اسکیت ثبت نام کرد و دوره حرفه ای آنرا گذراند و در ۱۲ سالگی به تیم ملی دعوت شد اما بخاطر سختی تمرینات به قول خودش فرار کرد.

امیر کاظمی در ۱۶ سالگی وقتی برای تهیه یک گزارش محلی در مورد سریال کتابفروشی هدهد به محل فیلم برداری می رود مرضیه برومند برای سکانس پایانی او را بازی می دهد. بعد از تجربه کوتاه در سریال هدهد سال ۸۵ برای اولین بار در فیلم کوتاه دوئت حضور پیدا کرد و در سال ۸۷ چهره اش با سریال همه بچه های من شناخته شد.

امیر کاظمی در سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۹ ساله بود با علی محمدی و سارا رسول زاده اجرای برنامه مثبت من را در شبکه تهران تجربه کرد او سپس در سال ۹۴ با سریال شمعدونی بکارگردانی سروش صحت در کنار بازیگرانی چونی امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا و بهنام تشکر به شهرت رسید.

امیر کاطمی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید