قطعاً گزارش اعضای اعزام شده از سوی کمیسیون اجتماعی به لنگرود درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد این شهر مورد توجه مجلس قرار خواهد گرفت.

حسینی: باید ساز و کاری پیش‌بینی شود تا محل نگهداری از معتادان ایمنی لازم را داشته باشد

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت کامل بر مراکز ترک اعتیاد درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود اظهار کرد: اینکه در یک حادثه‌ای این تعداد از هموطنان‌مان را از دست بدهیم، واقعاً جای تأسف دارد و قطعاً اگر قصوری صورت گرفته، باید با عوامل آن برخورد شود.

به گزارش سلام نو سید کریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و فوت ۳۲ نفر در این حادثه، با تاسف انگیز دانستن این حادثه تاکید کرد: باید ساز و کاری پیش‌بینی شود تا این‌گونه مراکزی که یا محل نگهداری از معتادان یا محل آموزش این افراد هستند، ایمنی لازم را داشته باشند؛ اینکه در یک حادثه‌ای این تعداد از هموطنان‌مان را از دست بدهیم، واقعاً جای تأسف دارد و قطعاً اگر قصوری صورت گرفته، باید با عوامل آن برخورد شود.

وی گفت: با توجه به اینکه معمولاً مجوز مراکز ترک اعتیاد از سوی سازمان بهزیستی صادر می‌شود و از سوی دیگر نیز این مراکز از لحاظ درمانی زیر نظر دستگاهی هستند که تولیت بهداشت و درمان را بر عهده دارد، باید همواره از لحاظ ایمنی و مدیریتی بر آنها نظارت کامل وجود داشته باشد.

 این نماینده مجلس تاکید کرد: کسانی که در مراکز ترک اعتیاد تحت درمان قرار دارند، هموطنانی هستند که در جهت تامین و ارتقای سلامت و جامعه در حال گذراندن دوره‌ای موقت هستند که باید همواره مورد توجه قرار داشته باشند.

حسینی در پایان با اشاره به ماموریت یافتن دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علت حادثه، گفت: قطعاً گزارش اعضای اعزام شده از سوی کمیسیون اجتماعی به لنگرود درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد این شهر مورد توجه مجلس قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید