حزب‌الله لبنان از حمله موشکی دقیق به محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و کشته و مجروح شدن آنها خبر داد.

کشته و مجروح شدن نظامیان صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه به وقت محلی و بعد از یک عملیات رصد دقیق مشخص شد که یک تیم نظامی اسرائیلی در اطراف موضع نظامی «العاصی» کمین کرده است.

در این بیانیه آمده است: تیم شهید حسین منصور این نظامیان اسرائیلی را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند و این حمله منجر به کشته و مجروح شدن تمامی نظامیان دشمن شد.

در همین راستا، شبکه المیادین نیز اعلام کرد که موضع نظامی البیاض ارتش رژیم صهیونیستی از خاک لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

در همین راستا، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید