انتشار خبر طلاق «مریل استریپ» بازیگر زن سرشناس و همسرش «دان گامر» مجسمه ساز مشهور پس از چهار و نیم دهه زندگی مشترک با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

جدایی بازیگر زن مشهور از شوهرش پس از ۴۵ سال زندگی + علت چه بود؟ + عکس

به گزارش سلام نو، «مریل استریپ» و همسرش «دان گامر» پس از چهار و نیم دهه از یکدیگر جدا شده‌اند. بازیگر برنده اسکار ۷۴ ساله شش سال است که با مجسمه‌ساز ۷۶ ساله زندگی نمی‌کند.

سخنگوی استریپ به «نیویورک پست» می‌گوید: «دان گامر و مریل استریپ بیش از شش سال است که از یکدیگر جدا شده‌اند و اگرچه همیشه یکدیگر را دوست خواهند داشت اما تصمیم گرفتند که زندگی خود را جدا کنند.»
این زوج آخرین بار در مراسم اسکار سال ۲۰۱۸ در کنار یکدیگر دیده شده بودند.

استریپ و گامر چهار فرزند به دنیا آوردند: «هنری ولف» خواننده و ترانه‌سرای ۴۳ ساله، «مامی گامر» بازیگر ۴۰ ساله، «گریس گامر» ۳۷ ساله و «لوییزا جیکوبسن» ۳۰ ساله که همگی در کانکتیکات بزرگ شدند. این زوج علاوه بر این صاحب پنج نوه شده‌اند. گریس اخیراً اولین فرزندش را از «مارک رانسون» آهنگساز به دنیا آورده. لوییزا بازیگری است که بیشتر با سریال «عصر طلایی» (The Gilded Age) اچ‌بی‌او شناخته می‌شود.

دلیل طلاق خانم بازیگر پس از ۴۵ سال زندگی مشترک /عکس

زمان آشنایی استریپ و گامر به سال ۱۹۷۸و مدت کوتاهی پس از درگذشت «جان کازال» بازیگر «شکارچی گوزن» (The Deer Hunter) و «پدرخوانده» (The Godfather) برمی‌گردد. گامر و استریپ در همان سال ازدواج کردند اما از آن زمان به بعد تمایلی به افشای جزئیات زندگی خصوصی خود نشان نمی‌دادند.

بازیگر «ماما میا» (Mamma Mia) و «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) در سال ۲۰۰۲ در مورد راز رابطه طولانی خود با گامر به «ووگ» گفته بود: «حسن نیت و میل به انعطاف – و هر چند وقت یکبار دهان خود را بستن.» او اضافه کرد:‌ «هیچ نقشه راهی برای تشکیل یک خانواده وجود ندارد: همیشه یک مذاکره بزرگ است. اما نیازی کل‌گرایانه دارم به کار کردن و روابط عاشقانه در زندگی‌ام.»

استریپ در سال ۲۰۱۷ وقتی برای فیلم «بانوی آهنین» (The Iron Lady) برنده جایزه شده بود درباره همسرش گفت: «در ابتدا می‌خواهم از دان تشکر کنم چون وقتی در پایان سخنرانی از همسرتان تشکر می‌کنید، با پخش موسیقی باعث می‌شوند نامش شنیده نشود. می‌خواهم او بداند که برای هرچه بیش از همه در زندگی‌ام ارزش قائل هستم تو آن را به من بخشیده‌ای.»

استریپ ۲۱ نامزدی و سه جایزه اسکار در کارنامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید