پسرجوانی که از خانه نامزد پولدارش سرقت کرده بود، دستگیر شد.

سرقت طلا و جواهر پسرجوان از خانه دوست دختر پولدارش

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، سه ماه قبل زن میانسالی به اداره پلیس رفت و گفت با دخترم برای خرید از خانه بیرون رفته بودیم اما وقتی برگشتیم متوجه شدیم اموال باارزش خانه از جمله طلاها، ساعت مچی، سکه طلا، ایرپاد و کارت هدیه‌هایمان به سرقت رفته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده از سوی مالباخته، کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی دریافتند، سارقان با استفاده از کلید وارد خانه شده‌اند. تیم پلیسی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند که در ادامه مشخص شد، یکی از سارقان، دوست فرزند شاکی است! همین سرنخ باعث شد متهمان در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

مأموران پلیس در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی، پسر جوان را دستگیر کردند که متهم در جریان تحقیقات گفت: بعد از دوستی با دختر خانواده فهمیدم در این خانه اموال باارزشی وجود دارد. این موضوع باعث شد، با چند نفر از دوستانم نقشه سرقت را طراحی کنم. ابتدا با دختر شاکی در یکی از کافه‌های شمال تهران قرار ملاقات گذاشتم و در فرصتی مناسب به‌قصد سرقت، کلید وی را به‌صورت مخفیانه برداشتم، بعد به‌همراه ۴ نفر دیگر از دوستانم در زمان مناسب وارد خانه شدیم و پس از سرقت، پا به فرار گذاشتیم و اموال را به یک مالخر فروختیم.

مأموران پس از دریافت این اطلاعات مهم با دستور بازپرس پرونده، متهمان دیگر را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند که آنها نیز در جریان تحقیقات با اظهار ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر سرقت با اجرای نقشه از پیش طراحی‌شده، اعتراف کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید