مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به آغاز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان و خانواده‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از شهریورماه، گفت: با برگزاری این جشنواره که در چند مرحله و تا اسفندماه برگزار می‌شود، شاهد تقویت روحیه و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها خواهیم بود.

برگزاری اولین جشنواره ورزشی کارکنان و خانواده‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با رقابت ۳ هزار ورزشکار

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، داریوش شمس با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار هلدینگ خلیج‌فارس، جشنواره‌ای با این شکل و ابعاد برای کارکنان برگزار نشده، اظهار داشت: این مسابقات شامل تمام گروه‌های سنی و با تعداد قابل‌توجهی از رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احیای شورای ورزش شرکت، متشکل از مدیر سرمایه انسانی گروه، نماینده ورزش هلدینگ خلیج‌فارس و رؤسای ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و عملیات غیرصنعتی پازارگاد و چند تن از همکاران باتجربه و پیشکسوت ورزشی شرکت‌های گروه، تصریح کرد: برپایی این مسابقات می‌تواند در پویایی و نشاط محیط کاری و خانواده‌ها و تعلق سازمانی اثرگذاری زیادی داشته باشد.

شمس با اشاره به شروع برگزاری مرحله اول این مسابقات هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مسابقات به شکل مرحله‌ای ادامه دارد، ابتدا در شهریورماه این مسابقات در سطح فرزندان با حضور ۴۰۰ نفر از فرزندان در ۱۲ رشته و از ۹ شرکت در اصفهان برگزار شد که با قهرمانی پتروشیمی نوری به پایان رسید.

وی با تأکید بر اینکه این مسابقات با همکاری مجموعه‌های عملیات غیرصنعتی انجام و در هماهنگی کامل با امور ورزش استانداری‌های استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم همه استانداردهای لازم برای حضور کارکنان و خانواده‌ها و فرزندان را در فضایی پر شور و نشاط فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: مسابقات همسران و همکاران خانم هم در ۹ رشته ورزشی و از ۸ شرکت با حضور ۶۰۰ نفر در مهرماه در شهر شیراز برگزار و با قهرمانی پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته در جریان برگزاری مسابقات برای حضور پیشکسوتان و بازنشستگان، افزود: حدود ۶۵۰ نفر در ۸ رشته ورزشی برای این مسابقات حضور خواهند داشت و این مسابقات آبان‌ماه در شیراز و اصفهان برگزار می‌شود.

شمس با اعلام اینکه مسابقات ورزشی کارکنان در ۸ رشته ورزشی در رشته‌های والیبال، شنا، تیراندازی، شطرنج، فوتسال، تنیس‌روی‌میز، دوومیدانی از ۱۷ شرکت و با حضور ۸۰۷ نفر از کارکنان در آذرماه برگزار می‌شود، افزود: در مجموعه حدود ۳ هزار نفر از همکاران و خانواده‌ها در کل شرکت‌های زیرمجموعه در این مسابقات حضور دارند. ما هم تلاش می‌کنیم در تجربه اول کمی و کاستی‌ها را بررسی و در دوره‌های بعدی اصلاح کنیم.

مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به حمایتی که مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و معاونین وی از برگزاری این مسابقات داشته‌اند اعلام کرد که مسابقات فرزندان دختر زیر ۲۵ سال هم در اسفندماه برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید