دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح سپاس به دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، از فعالیت های صورت گرفته این بانک در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

تقدیر از بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در همایش نکوداشت پدافند غیرعامل

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سازمان بورس برگزار شد، با اهدای لوح سپاس به دکتر سید مهدی حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه از فعالیت های صورت گرفته این بانک در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران قدردانی کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

شکوفایی و اعتلای میهن عزیزمان مرهون سعی کسانی است که با بهره گیری از شاخص اندیشه، علم، تجربه، خلاقیت و تعهد، راهکارهای تبیینی را جهت ترویج و ارتقای فرهنگ پدافند غیر عامل در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مد ظله العالی) در آن دستگاه ارائه نموده و برای استفاده از ظرفیت های موجود زمینه غلبه بر مشکلات و موانع را فراهم می سازند.

بدین وسیله کسب رتبه برتر توسط آن کمیته در همایش نکوداشت هفته پدافند غیر عامل سال ۱۴۰۲ وزارت امور اقتصادی و دارایی را که نشان از شایستگی و کارآمدی مدیرانی لایق دارد، تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید