بانک کارگشایی از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲ ، روزانه با پرداخت ۶۰۰ فقره وام رفع احتیاجات ضروری به نیازها و درخواست های مشتریان پاسخ داده است.

رفع مشکلات مالی خُرد آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی/ پرداخت روزانه بیش از ۶۰۰ فقره تسهیلات

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور رفع نیاز اقشار محروم و نیازمند جامعه در کشور طی دوسال اخیر در مجموع تعداد ۴۵۵ هزار و ۵۳۳ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۱۸۶ هزار و ۸۱۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال و تعداد ۲۶۸ هزار و ۷۱۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۲ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن، راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و .... در کنار مشتریان خود باشد.

لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی و... به مشتریان گرامی خود است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید