تصاویری از قبر زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به تازگی منتشر شد.

عکس ناراحت کننده از قبر داریوش مهرجویی

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، تصاویری تازه از قبر زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌قر که به تازگی منتشر شده است و مشخصا هنوز سنگ قبر او قرار داده نشده است. داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در کرج توسط باغبان خودشان به قتل رسیدند. مجتمع ویلایی زیبادشت در اطراف مشکین دشت کرج، محل زندگی داریوش مهرجویی و جایی است که در آن به قتل رسیدهاند. قاتلین داریوش مهرجویی سه نفر بودند.  داریوش مهرجویی و همسرش با چاقوبه قتل رسیده بودند .

عکس ناراحت کننده از قبر داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی در تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۱۸ در شهر تهران به دنیا آمد. وی در دوران نوجوانی علاقه‌مند به هنر نقاشی شد و همچنین عشق به موسیقی را در خود احساس کرد و در کلاس‌های موسیقی شرکت کرد. او با کمک پدرش، سنتور را آموخت و پس از آشنایی با موسیقی کلاسیک، مهارت در نواخت پیانو نیز به دست آورد.

مهاجرت داریوش مهرجویی برای تحصیل


داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور، در سن ۱۷ سالگی به دنیای سینما علاقه‌مند شد و برای بهترین درک از فیلم‌ها، تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفت از این رو در سن ۲۰ سالگی برای تحصیل به آمریکا رفت.

بازگشت به ایران و شروع فعالیت داریوش مهرجویی کارگردان


در سال ۱۳۴۶، داریوش مهرجویی وارد دنیای کارگردانی شد و نخستین فیلم خود به نام "الماس ۳۳" را ساخت. این فیلم، با هزینه‌های بسیار بالا، در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۴۶ در تهران به نمایش درآمد. اما با وجود هزینه‌های بالا برای تولید و فروش متوسطی که داشت، به عنوان یک شکست تجاری در نظر گرفته شد و توجه منتقدان را هم چندان به خود جلب نکرد. این فیلم نقش مهمی در ورود داریوش مهرجویی به عرصه کارگردانی داشت.


ازدواج و همسر داریوش مهرجویی


داریوش مهرجویی سالها پیش با فریار جواهریان کرد که این ازدواج به جدایی ختم شد و سپس با وحیده محمدی فر که همسر دوم داریوش مهرجویی بود ازدواج کرد.

عکس ناراحت کننده از قبر داریوش مهرجویی

فرزندان داریوش مهرجویی


در مورد فرزندان داریوش مهرجویی کارگردان در این حد اطلاعات منتشر شده است که ایشان ۳ فرزند دختر به نام های مونا مهرجویی، مریم مهرجویی و صفا مهرجویی داشتند.

بیوگرافی فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی


داریوش مهرجویی قبل از انقلاب با خانم جواهریان ازدواج کردند. فریار جواهریان همسر سابق داریوش مهرجویی در سال ۱۳۳۱ مشهد متولد شد و در فرانسه بزرگ شد. تحصیلات خود را در دانشگاه‌های تگزاس، می آی تی و هاروارد ادامه داد و مهندسی معماری را تخصص خود کرد. پس از اتمام تحصیلات، وی شرکت مهندسی خود را تأسیس کرد. حاصل ازدواج داریوش مهرجویی و فریار جواهریان، دو فرزند دختر بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید