استفاده از توالت فرنگی با وجود کاور بهداشتی‌تر است از این رو همراه باشید و درباره راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی بدانید.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

سلام نو پلاس: توالت فرنگی یکی از آلوده ترین مکان هایی است که روزانه با آن سر و کار داریم و برای مقابله با آلوده شدن توسط آن بهتر است تماس کمتری با سطح نشیمنگاه توالت فرنگی داشته باشیم و برای تماس کمتر داشتن با سطح سرامیک توالت فرنگی بهتر است از کاور توالت فرنگی و یا دستگاه کاور زن اتوماتیک سرویس فرنگی استفاده کنیم.

با تماس بدن هر فرد با سطح نشیمنگاه توالت فرنگی احتمال کثیفی و آلوده شدن توالت و سطح نشیمنگاه آن بسیار بالا می باشد و ممکن است آلودگی، عفونت، باکتری و بیماری از فردی به فرد دیگر انتقال یابد.

استفاده از دستگاه کاور زن اتوماتیک سرویس فرنگی این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است، شما با هر بار استفاده از سرویس بهداشتی می توانید روکش توالت را به طور اتوماتیک تعویض کنید و به این شکل از انتقال بیماری، عفونت و باکتری از فرد به فرد دیگر جلوگیری کنید.

به این صورت با استفاده از کاور توالت فرنگی احتمال انتقال بیماری تا حد بسیار زیادی از طریق سرویس توالت فرنگی کاهش می یابد و بهداشت در این مکان تا حد بسیار زیادی رعایت می شود.

یکی از مزیت های دیگری که استفاده از روکش توالت فرنگی دارد این است که سطح نشیمنگاه توالت فرنگی دیگر کثیف نخواهد شد و بدن افراد با سطح نشیمنگاه توالت فرنگی دیگر در تماس نخواهد بود.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

دستگاه کاور زن اتوماتیک سرویس فرنگی در مکان های عمومی بیشتر کاربرد خواهد داشت و مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این مکان رفت و آمد بیشتر است و مکان های شلوغی می باشد و بعد از هر بار استفاده از توالت فرنگی برای تمیز شدن آن نمی توان آن را شست در نتیجه داشتن دستگاه کاور زن اتوماتیک سرویس فرنگی در این مکان ها برای رعایت بهداشت بسیار کارآمد و راحت است.

دستگاه کاور زن توالت فرنگی

امروزه در کمتر مکان عمومی، از سرویسهای فرنگی استفاده نمی شود.

همانطور که می دانید سرویسهای سنتی (توالتهای قدیمی) می تواند اثرات منفی بسیار حادی را بر سلامتی گذاشته و در مفاصل و زانوها ایجاد درد و مشکل نماید.

این معایب استفاده از توالت های سنتی باعث شده تا پزشکان، امروزه استفاده از توالت های فرنگی را توصیه نمایند.

اما مشکل اصلی که توالت های فرنگی دارند از نظر بهداشتی است.

در استفاده از توالت های فرنگی، تماس پوست بدن با سطح نشیمن به هنگام نشستن، بهداشتی نمی باشد و بعضاً باعث آلودگی و یا حتی انتقال آن می شود.

امروزه روکش های توالت فرنگی یک بار مصرف، این مشکل را به طور کامل حل نموده و تا حد زیادی از تماس بدن با توالت فرنگی و انتقال آلودگی ها جلوگیری می کند.

دستگاه روکش اتوماتیک توالت فرنگی دارای رول نایلونی جهت جلوگیری از تماس مستقیم بدن با نشمین توالت فرنگی می باشد و به شخص اجازه می دهد تا بدون داشتن تماس مستقیم با توالت، از آن استفاده کند.

با فشار دادن دکمه یا قرار دادن دست مقابل سنسور چشمی، روکش توالت به طور خودکار تعویض می شود.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

ویژگی‌ها

  • قابل استفاده برای اکثر کاسه های توالت فرنگی
  • کاورزن اتوماتیک رول روکش توالت فرنگی (بدون درب)
  • کارکرد با دکمه کنار دستگاه
  • قابلیت نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی
  • مجهز به سنسور هشدار جلوگیری از چرخش اضافی (صرفه جویی در مصرف رول)
  • دارای سیستم هشدار تعویض رول (در صورتی که رول در حال اتمام باشد)
  • حداقل فاصله زمانی ۱۲ ثانیه در تعویض رول (صرفه جویی در مصرف رول)
  • منبع تغذیه: باطری قابل شارژ و آداپتور
  • مناسب برای جلوگیری از انتقال ویروس و بیماری ها بویژه در مکان های خصوصی و عمومی (رستوران ها، کلینیک ها، مراکز تجاری، اقامتی و …)

استفاده از دستگاه روکش اتوماتیک سرویس فرنگی علاوه بر رعایت بهداشت بیشتر و جلوگیری از انتقال ویروس ها و باکتری ها نسبت به رولهای کاغذی (دستی) موجود در بازار ، و دستمال کاغذی و یا شستشوی با آب و مواد شوینده قوی برای کشتن ویروس مقرون به صرفه تر است زیرا هر یک از رول های دستگاه روکش اتوماتیک سرویس فرنگی قابلیت ۹۰-۹۵ بار مصرف را دارند

قیمت کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

روکش بهداشتی برقی توالت فرنگی، قیمت رول توالت فرنگی و نشیمن برقی توالت فرنگی در برندهای مختلف متفاوت است.

این روکش اتوماتیک توالت فرنگی با توجه به کارایی و کیفیت بسیار بالای خود، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که شما با صرف هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه می‌توانید دستگاه روکش پلاستیکی توالت فرنگی با کیفیتی را خریداری نمایید.

سرویس های مجهز به سنگ توالت فرنگی در ایران، به دلیل مزایایی که دارند هر روز محبوب تر و کاربردی تر می شوند.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

بویژه با افزایش متوسط سن جمعیت کشور و مشکلات جسمی ناشی از آن برای مردم، استفاده از توالت های شرقی، آسایش و مزایای زیادی خواهد داشت.

اما مشکل اصلی در توالت های فرنگی، تماس بدن افراد با سطح نشیمن آنها است.

بدین ترتیب احتمال آلودگی این توالت ها به انواع بیماری های پوستی و قارچی و غیره و انتقال این بیماری ها به سایر افراد استفاده کننده از توالت های فرنگی وجود خواهد داشت.

راهکار، استفاده از روکشهای نایلونی یکبار مصرف در چنین توالت هایی است و چه بهتر که تعویض این روکش ها بطور خودکار و بدون دخالت دست اتفاق افتد تا بهداشت و راحتی بیشتری برای کاربران به همراه داشته باشد.

دستگاه های کاورزن اتوماتیک رول توالت فرنگی، بدین منظور ساخته و روانه بازار شده اند.

با استفاده از این کاورزن اتوماتیک، عمل تعویض روکش نایلونی یکبار مصرف توالت فرنگی، بصورت خودکار برای هر استفاده کننده، اتفاق خواهد افتاد.

این کاورزن اتوماتیک که بر روی محل نشستن در سنگ های توالت فرنگی و بجای درب کاسه توالت نصب میشود، از رول های نایلونی برای پوشش دادن محل نشستن افراد، استفاده میکند.

کاور یا پوشاننده نایلونی رویه دستگاه، برای هر فرد قابل تعویض است. بدین ترتیب قبل از استفاده از توالت فرنگی، با فشردن دکمه کنار دستگاه، یک دور از کاور برای شما تعویض میشود تا کاور نو و بهداشتی برای نشستن شما، روی دستگاه کشیده شود.

دستگاه کاور اتوماتیک مخصوص توالت فرنگی همراه با چشمی، این دستگاه این امکان رو فراهم می کند تا بدون دخالت دست نسبت به تعویض کاور پلاستیکی نشیمنگاه صورت گیرد.

کاور کردن قسمت نشیمنگاه توالت فرنگی جهت افزایش سطح بهداشت عمومی فرد مناسب بوده و از تماس بدن با قسمت نشیمنگاه توالت فرنگی جلوگیری می کند که این امر سطح بهداشتی را بالا می برد.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

در اکثر موارد دیده میشود که فرد با استفاده از دستمال کاغذی نسبت به برطرف کردن این معظل اقدام می کند، با استفاده از این دستگاه روکش زن نایلونی توالت فرنگی این معظل به راحتی حل می شود.

دستگاه کاورزن اتوماتیک توالت فرنگی، با باطری قابل شارژ کار می کند که البته آداپتور مورد نیاز برای شارژ کردن دستگاه، در بسته بندی وجود دارد.

در صورتیکه شارژ باتری رو به اتمام باشد، صدای هشدار دستگاه شنیده خواهد شد. اگر در نزدیکی توالت فرنگی، پریز برق باشد، به راحتی میتوانید باطری را درون دستگاه با آداپتور شارژ کنید. در غیر اینصورت، باطری را از محفظه خارج و سپس آنرا با آداپتور شارژ کنید.

  • درب اتوماتیک سرویس فرنگی یکی دیگر از مزیت‌های رول دستگاه توالت فرنگی است که بدون دخالت دست استفاده از رول پلاستیکی سرویس فرنگی را آسان کرده است.
  • رول توالت فرنگی در نشیمن روکش توالت فرنگی برقی به تعداد مناسب قرار می‌گیرد.
  • روکش برقی توالت دارای درب رول جمع کن توالت فرنگی که برای استفاده در محیط‌های عمومی، شلوغ و پر رفت و آمد بسیار کاربردی و مناسب است.
  • رول زن سرویس فرنگی برای استفاده در اماکن مختلف همچون بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، برای حفظ نظافت و بهداشت و همچنین جلوگیری از بروز، شیوع و انتقال بیماری‌ها نیز مناسب است.

کاور توالت فرنگی یکبار مصرف

این دستگاه، دارای سیستم هشدار تعویض رول است. با نزدیک شدن رول به اتمام (۱ تا ۲ متر باقیمانده انتهایی)، دستگاه اخطار میدهد تا بدانید که بزودی باید رول نایلون جدید را نصب کنید.

قسمت انهایی رول ها معمولا متفاوت هستند که از روی رنگ آنها هم میتوان دریافت که نزدیک به تمام شدن رول نایلونی یکبار مصرف هستید.

اما برای بهینه کردن میزان مصرف کاور نایلونی، حداقل زمان مجاز برای عمل کردن فرمان تعویض کاور، ۱۲ ثانیه است.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

بدین ترتیب اگر به اشتباه، ۲ یا چند بار دکمه تعویض رول فشرده شود، دستگاه به این فرمان عمل نمیکند تا از اتلاف کاور نایلونی بدون استفاده، جلوگیری شود.

این یعنی فاصله زمانی بین هر بار تعویض شدن کاور نایلونی، حداقل ۱۲ ثانیه است.

همچنین در صورت هر گونه خطا در عملکرد سیستم، صدای هشدار از دستگاه صادر می شود.

این دستگاه کاورزن اتوماتیک از پلاستیک فشرده ABS و کاملا مقاوم و بهداشتی ساخته شده است.

جنس نایلون های کاور مورد استفاده در دستگاه هم از پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) است که استانداردهای لازم برای این نوع از مصرف را گذرانده است.

طراحی این دستگاه کاورزن سرویس بهداشتی به گونه‌ای است که تمامی افراد قادر هستند تا در زمان استفاده از توالت فرنگی، به راحتی از رول توالت فرنگی ایرانی و رول توالت فرنگی خارجی استفاده کنند.

مخزن کاور توالت فرنگی

این دستگاه بر روی توالت فرنگی نصب خواهد شد و برای فرمان دادن به دستگاه برای تعویض روکش توالت فرنگی دارای یک دکمه یا سنسور می باشد که با فشار دادن آن و یا لمس آن فرمان تعویض روکش توالت فرنگی به دستگاه داده می شود و دستگاه به صورت اتوماتیک روکش توالت را تعویض کرده و آن را آماده استفاده می کند.

منبع تغذیه نیرو این دستگاه باتری می باشد که به وسیله آن کار می کند و دارای یک جایگاه رول می باشد که رول مصرفی آن در آن جایگاه قرار می گیرد که شما می توانید پس از تهیه رول روکش توالت آن را در جای مشخص دستگاه قرار دهید و دستگاه با هر بار فرمان گرفتن از کاربر از این رول استفاده کرده و روکش توالت فرنگی را به طور اتوماتیک تعویض می کند.

راهنمای خرید کاور زن اتوماتیک توالت فرنگی

این دستگاه هر بار که روکش را تعویض می کند استفاده مجدد از تعویض روکش توالت فرنگی را ۱۲ ثانیه پس از آخرین استفاده و به فرمان کاربر انجام خواهد داد. این قابلیت این امکان را فراهم می کند تا در مصرف رول اصراف نشود.

این دستگاه نصب و کارایی بسیار راحتی دارد به همین علت برای رعایت هر چه بهتر بهداشت مخصوصا در مکان های عمومی توصیه می شود که آن را تهیه کرده و نصب نمایید تا سلامت خود و دیگران را در استفاده از سرویس های فرنگی حفظ کنید.

دستگاه روکش اتوماتیک سرویس فرنگی به گونه ای طراحی شده است که دارای یک عدد میکرو کامپیوتر است.

وظیفه این میکرو کامپیوتر به این گونه است که در هنگام کم شدن شارژ باطری، بد قرار دادن رول درون دستگاه ،اتمام رول ، هشدار می دهد و کاربر استفاده کننده از روکش اتوماتیک سرویس فرنگی را مطلع می کند از خراب شدن موتور وچرخ دنده ها جلوگیری میکند.

روکش اتوماتیک سرویس فرنگی دارای بر نامه ریزی مشخص می باشد که بعد از چرخش رول تا ۳۰ ثانیه اجازه چرخش مجدد رول را نمی دهد که این امر سبب جلوگیری از مصرف بی رویه رول های روکش اتوماتیک سرویس فرنگی می شود

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید