یکی از مهم‌ترین خدمات مجموعه ما رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب شوند. برای مثال جمع شدن چربی، مو و رسوبات در داخل لوله‌های فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی مهم‌ترین عامل گرفتگی لوله‌های این قسمت از خانه است.

خدمات لوله بازکنی فوری با تخفیف ویژه برای ساکنان شرق تهران

گرفتگی لوله‌های فاضلاب یکی از مشکلاتی است که هر کسی در زندگی شهرنشینی آن را تجربه کرده است. گاهی اوقات افتادن یک شی به داخل لوله‌ها باعث گرفتگی می‌شود و در برخی مواقع نیز قدیمی بودن سیستم فاضلاب عامل اصلی گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. دلیل گرفتگی لوله‌ها هر چیزی که باشد باید هر چه سریع‌تر از یک روش مناسب برای رفع این مشکل استفاده کرد.

روشی که کثیف کاری نداشته باشد و صدمه‌ای نیز به لوله‌های فاضلاب وارد نکند. بهترین و سریع‌ترین راه برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، تماس گرفتن با یک مجموعه لوله بازکنی خوش‌نام و معتبر است. شرکت لوله بازکنی فوری با سال‌ها تجربه موفق در ارائه خدمات لوله بازکنی به شهروندان تهرانی می‌تواند در اسرع وقت مشکل لوله‌های فاضلاب خانه یا محل کارتان را برطرف کند.

 کافیست با لوله بازکنی فوری تماس بگیرید و مشکلتان را با کارشناسان ما مطرح کنید تا یک تیم لوله بازکنی مجرب با تجهیزات کامل به محل مورد نظرتان اعزام شود. لازم به ذکر است که ما در تابستان ۱۴۰۲ برای ساکنان شرق تهران تخفیف ویژه داریم.

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۰۵۳۱۲۳

خدماتی که می‌توانید برای دریافت آن‌ها با مجموعه ما در ارتباط باشید؛ ‌به شرح زیر است:

رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب

خدمات لوله بازکنی فوری با تخفیف ویژه برای ساکنان شرق تهران

یکی از مهم‌ترین خدمات مجموعه ما رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب شوند. برای مثال جمع شدن چربی، مو و رسوبات در داخل لوله‌های فاضلاب حمام و سرویس بهداشتی مهم‌ترین عامل گرفتگی لوله‌های این قسمت از خانه است.

برخی دیگر از دلایل گرفتگی لوله‌های فاضلاب عبارت‌اند از:

  •  معیوب بودن سیستم لوله‌کشی ساختمان
  • جمع شدن چربی و باقی‌مانده مواد غذایی در داخل لوله‌های فاضلاب آشپزخانه
  •  نفوذ ریشه‌های درختان و یا ورود شن، ماسه و برگ درختان در هنگام نظافت حیاط
  •  افتادن دستمال کاغذی، صابون یا اشیایی دیگر در داخل لوله‌های فاضلاب

اگر لوله‌های توالت، کفشور آشپزخانه، ظرف‌شویی، روشویی و سایر بخش‌های خانه شما دچار گرفتگی شده است؛ بدون انجام هیچ کدام از روش‌های ناکارآمد خانگی با ما تماس بگیرید.

ما با استفاده از تجهیزات مختلفی مانند دستگاه فنر زنی مشکل لوله‌های فاضلاب را بدون کثیف کاری برطرف خواهیم کرد. تعرفه‌های لوله بازکنی نیز بسیار منصفانه بوده و بر اساس معیارهایی مانند نوع گرفتگی، قطر فنر، محل گرفتگی و طول فنر محاسبه می‌شود.

تخلیه چاه

اگر مدتی است که در اطراف چاه فاضلاب حشرات موذی زیادی می‌بینید یا بوی بد فاضلاب در بخش‌هایی از خانه شما احساس می‌شود؛ احتمالاً باید به فکر تخلیه چاه باشید. اگر چاه فاضلاب پر شده باشد هیچ راهکار دیگری به جز تخلیه چاه با تانکر و دستگاه مکنده وجود ندارد.

خوشبختانه امروزه دستگاه‌های جدیدی برای تخلیه چاه استفاده می‌شوند که قدرت بالایی دارند و می‌توانند به سرعت محتویات داخل چاه را بیرون بکشند و به داخل تانکر منتقل کنند. تخلیه چاه اگر به درستی انجام نشود می‌تواند برای ساکنین خانه بسیار آزاردهنده باشد. پمپ لجن‌کش، پمپ آب‌کش و دستگاه‌های مکنده یا ساکشن تعدادی از تجهیزاتی هستند که در تخلیه چاه کاربرد دارند.

نحوه استفاده از این تجهیزات مشابه یکدیگر است. با این حال از نظر هزینه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. همچنین در صورت نیاز، سرویس‌کار تشخیص می‌دهد که آیا چاه به لایروبی یا کف تراشی احتیاج دارد یا خیر. در صورت تشخیص سرویس‌کار و رضایت مشتری این خدمات نیز انجام خواهد شد.

بوی نامطبوع فاضلاب، کثیف کاری و ایجاد آلودگی‌های محیطی بخشی از دردسرهایی هستند که ممکن است گریبان‌گیر شما شوند. برای تخلیه چاه می‌توانید با شرکت لوله بازکنی فوری در شرق تهران تماس بگیرید و از خدمات تضمینی ما در کمترین زمان ممکن استفاده کنید.

رفع بوی بد فاضلاب

خدمات لوله بازکنی فوری با تخفیف ویژه برای ساکنان شرق تهران

انتشار بوی بد فاضلاب در خانه‌ها به خصوص آپارتمان‌ها یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد برای رفع آن با لوله بازکنی تماس می‌گیرند. عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث بروز چنین مشکلی شوند به همین دلیل باید لوله‌های فاضلاب خانه مورد بررسی قرار بگیرند تا علت اصلی این بوی نامطبوع مشخص شود.

با این حال در اکثر مواقع گرفتگی قسمت شتر گلویی در توالت‌های ایرانی عامل اصلی بوی بد فاضلاب است. با برطرف شدن گرفتگی، مشکل بوی فاضلاب نیز از بین می‌رود. البته عوامل دیگری مانند سیستم لوله‌کشی اشتباه یا قدیمی بودن لوله‌ها نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن بوی بد فاضلاب شود. اگر شما نیز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنید می‌توانید از مجموعه ما برای برطرف کردن این مشکل کمک بخواهید.

تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب

نشت آب یا فاضلاب می‌تواند صدمات زیادی را در بخش‌های مختلف خانه به وجود بیاورد. گاهی اوقات تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله و یا دلیل نشتی به راحتی قابل شناسایی نیست. در چنین مواقعی است که مهارت یک فرد باتجربه و کاربلد در تشخیص محل ترکیدگی لوله به کارتان خواهد آمد. متاسفانه در بیشتر اوقات نشانه‌های واضحی مانند نم‌زدگی دیوار در حین ترکیدگی لوله دیده نمی‌شود.

خدمات لوله بازکنی فوری با تخفیف ویژه برای ساکنان شرق تهران

برای مثل ممکن است بوی نم را در بخشی از خانه‌تان احساس کنید یا متوجه شوید که قبض آب نسبت به ماه‌های دیگر بسیار بیشتر شده است. نشانه‌های دیگری مانند کاهش فشار آب هم می‌تواند به دلیل ترکیدگی لوله‌ها باشد. در هر حال برای تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله‌ها باید از یک فرد ماهر و باتجربه کمک بگیرید در غیر این صورت احتمال اینکه بخشی از دیوار یا سقف خانه شما برای پیدا کردن محل ترکیدگی بی‌دلیل تخریب شود وجود دارد.

 به جز ترکیدگی لوله‌های فاضلاب ممکن است لوله‌های شوفاژ یا لوله‌های آب نیز دچار مشکل شده باشند بنابراین بررسی دقیق لوله‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

به شما توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هر کدام از نشانه‌های زیر نسبت به ترکیدگی یا نشتی لوله‌های خانه خود شک کنید و با لوله ‌بازکنی تماس بگیرید:

  • شنیدن صدای آب با اینکه تمام شیرهای آب بسته هستند.
  • بخشی از دیوار یا سقف خانه دچار کپک‌زدگی شده و یا پوسته ریزی دارد.
  • ترک‌هایی روی دیوار یا سقف دیده می‌شود که قبلاً وجود نداشتند.
  • قسمتی از زمین برخلاف گذشته گرم است و شما به راحتی می‌توانید این گرما را احساس کنید.
  • تغییر رنگ یا نشست دیوارها، سقف یا کف خانه نیز می‌تواند به دلیل نشتی یا ترکیدگی لوله‌ها باشد.

نصب و تعمیر توالت فرنگی

نصب و تعمیر نوع توالت فرنگی یکی دیگر از خدماتی است که لوله بازکنی فوری با توجه به نیازها و درخواست‌های مشتریانش به متقاضیان ارائه می‌دهد. امروزه در بسیاری از خانه‌های مسکونی، ادارات و مراکز تجاری از توالت فرنگی استفاده می‌شود. اگر قصد دارید توالت فرنگی خانه خود را عوض کنید و یا به تازگی تصمیم به نصب توالت فرنگی گرفته‌اید می‌توانید برای نصب آن‌ها با ما تماس بگیرید.

 همچنین اگر سیفون یا فلاش تانک توالت فرنگی شما دچار مشکل شده است یا پمپ تخلیه به خوبی کار نمی‌کند باز هم می‌توانید روی خدمات مجموعه ما حساب باز کنید. ما تعمیر انواع توالت فرنگی را در زمانی کوتاه و با دقت و وسواس زیاد انجام خواهیم داد. برای دریافت هر کدام از خدماتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل با ما تماس بگیرید. مجموعه ما دارای تیم‌های حرفه‌ای در مناطق مختلف تهران است بنابراین با توجه به محل زندگی شما، نزدیک‌ترین تیم لوله بازکنی فوری به محل اعزام خواهد شد.

 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید