دبیرکل سازمان اکوسای و رئیس دیوان محاسبات کشور پاکستان و هیات همراه صبح امروز با استقبال مسئولان دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

سفر دبیرکل سازمان اکوسای به تهران

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل دیوان محاسبات کشور، محمد اجمل گوندال که به منظور شرکت در بیست و هفتمین نشست هیات رئیسه اکوسای به ایران سفر کرده، صبح امروز با استقبال دادخواه مشاور رئیس کل و قاسم‌پور دستیار رئیس سازمان اکوسای وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) تهران شد.

قرار است دبیرکل سازمان اکوسای و رئیس دیوان محاسبات پاکستان با  سیداحمدرضا دستغیب رئیس سازمان اکوسای و رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و درباره برنامه های این سازمان با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نشست هیات رئیسه اکوسای و بیست و دومین نشست کمیته آموزش اکوسای فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ مقارن با ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی در تهران به میزبانی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضای هیات رئیسه این سازمان از کشورهای ایران، پاکستان، ترکیه، قرقیزستان و قزاقستان برگزار می شود.

از مهمترین اهداف برپایی نشست بیست و هفتم اکوسای در تهران می توان به «تدوین سند راهبردی سازمان اکوسای برای سال های ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۷»، «برنامه ریزی به منظور برگزاری دوره های آموزشی اکوسای» و «تبادل نظر پیرامون عملکرد اکوسای در مواجهه با مسائل پیش رو» اشاره کرد.

اکوسای سازمان بین المللی است که از یازده عضو شامل ایران، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان و قبرس شمالی تشکیل شده است و چهار کشور بلاروس، قطر، کویت و فلسطین اعضای ناظر آن هستند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید