وزیر دفاع آلمان از رد پیشنهاد ارائه کمک نظامی از سوی برلین به اشغالگران قدس خبر داد.

 اسراییل پیشنهاد کمک نظامی آلمان را رد کرد

به گزارش سلامنو به نقل از مهر، وزیر دفاع آلمان به دنبال اجرای عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» از سوی مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس به «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد ارائه کمک هایی از سوی برلین را ارائه کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، «بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان در این ارتباط به خبرنگاران گفت که برلین این پیشنهاد را به وابسته نظامی صهیونیست ها در برلین نیز ارائه کرد؛ اما هر دو تا کنون گفته اند که نیازی به حمایت نظامی یا فنی ندارند.

وزیر دفاع آلمان با بیان اینکه حمایت سیاسی برلین از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی غیرقابل انکار است، آمادگی برلین برای ارائه کمک‌ های غیرنظامی به تل‌آویو را نیز اعلام کرد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی ادامه دارد که اشغالگران صهیونیست مانند همیشه دست به ارتکاب جنایت نسل کشی زده و با استفاده از بمب‌ های حاوی فسفر در میانه سکوت مجامع بین المللی به جنایات خود در غزه ادامه می‌ دهند.

در همین ارتباط، هم اکنون منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و هدف قرار گرفتن فرودگاه بن گوریون از سوی مقاومت فلسطین خبر دادند. گردان های قسام از هدف قرار گرفتن مجدد فرودگاه بن گوریون خبر داد و اعلام کرد که این در واکنش به هدف قرار دادن غیرنظامیان از سوی اشغالگران است. قسام اعلام کرد که چندین موشک به فرودگاه بن گوریون شلیک کرده است. به دنبال هدف قرار گرفتن این فرودگاه، چندین هواپیما نتوانستند در این فرودگاه فرود آیند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید