کیمچی مانند ترشی در کنار غذا سرو می شود و کم کالری است در این مطلب طرز تهیه کیمچی را به شما آموزش داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

دستور پخت کیمچی غذای معروف کره‌ای + فیلم
به گزارش سلام نو، کیمچی مشهورترین ترشی کره‌ای و یکی از سالم‌ترین اون‌ها در کل جهان محسوب میشه. البته اینکه از کیمچی با عنوان ترشی یاد می‌کنیم شاید عبارت درستی نباشه، ولی مثل ترشی یه در کنار غذا سرو میشه و همون کاربرد و تقریبا مزه رو داره. [yektanet.com]، ما امروز می‌خوایم طرز تهیه کیمچی کره‌ای رو به شما یاد بدیم و امیدواریم اون رو درست کنید و ازش لذت ببرید.

برای تهیه کیمچی شما به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

یک عدد کاهو چینی

یک عدد ترب سفید متوسط

یک عدد هویج

مقداری پیاز سبز یا پیازچه

چند حبه سیر

مقداری زنجبیل

نصف یک سیب

فلفل قرمز خشک شده (شما باید حدود یک تا دو قاشق غذاخوری از این فلفل را آسیاب کنید، ولی مقدار این فلفل می‌تواند به ذائقه شما مربوط باشد. می‌توانید از فلفل‌های قرمز خشک با تندی کمتر استفاده کنید، اما قرمزی این ترشی به این فلفل مربوط می‌شود)

نشاسته

نمک

شکر

شما در ابتدا باید کاهو چینی را مطابق ویدئو خرد کرده و با نمک برای مدت ۴۰ دقیقه در آب بگذارید. سپس سیر و زنجبیل رنده شده را با فلفل قرمز آسیاب شده مخلوط کنید و سپس یک قاشق نشاسته را در مقدار اندکی آب حل کرده و به مواد اضافه کنید. سپس نصف لیوان آب و یک قاشق غذاخوری شکر به آن اضافه کنید.

ترب سفید، هویج، پیاز سبز و سیب را مطابق با ویدئو خرد کنید و به سس قرمز رنگ اضافه کنید و خود مخلوط کنید. کاهوهای خرد شد را خوب بشویید و سپس به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس در ظروف شیشه‌ای قرار دهید، اما تا آخر طرف را پر نکنید.

ویدئوی زیر طرز تهیه این کیمچی را به شما آموزش می‌دهد:

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید