آتش سوزی در هنگام ضبط مسابقه کارآفرینی میدون باعث قطع این برنامه شد.

آتش سوزی هولناک در صدا وسیما ! / قطع برنامه پرطرفدار تلویزیون

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، هنگام ضبط مسابقه کارآفرینی میدون، استودیو دچار حادثه شده بود و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد اما با توجه به این که عوامل برنامه در جریان بودند و داوران نیز مطلع بودند این ترفند را تنها جهت جذب مخاطب داشته است.

آتش سوزی واقعی در برنامه میدون

فیلمی از دکور برنامه «میدون» منتشر شد که نشان می‌داد شب گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه حین ضبط یکی از ایده‌های کسب و کار آتش گرفته است.

سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی درباره حادثه‌ای که در دکور مسابقه «میدون» رخ داد بیان کرد: در برنامه‌ ای که مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ضبط شد یک تیم اتش نشانی با ایده طراحی آتش کنترل شده در برنامه حاضر شده بودند اما آتش از کنترل ان‌ها خارج شد. درواقع یکی از کپسول‌های آنها مشکل داشت و بیشتر آتش فوران پیدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت این آتش‌نشانان اظهار کرد: این افراد آتش‌نشان‌های حرفه‌ای بودند و خودشان برای اتفاق رخ داده بسیار ناراحت بودند. حتی نوعی پودر استاندارد برای اطفاء حریق داشتند که با همان هم آتش خاموش شد با این حال مشکل از یکی از کپسول‌ها بود.

آتش سوزی هولناک در صدا وسیما ! / قطع برنامه پرطرفدار تلویزیون

تهیه کننده «میدون» درباره جزئیات آسیب‌های این اتفاق نیز گفت: اتفاقی برای کسی رخ نداد و فقط بخشی از تجهیزات دکور مثل ویدئو وال، نور، سقف و دیوارها سوخت.

وی با اشاره به برنامه ضبط شده نیز اظهار کرد: این اجرا متعلق به آخرین قسمت برنامه در این فصل بود که چون اجرای اول بود مجبور شدیم باقی اجراها را کنسل کنیم و ادامه داوری درباره اجرا و گفتگوها را به بخش دیگری از لوکیشن منتقل کردیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید