این روزها ایران اینترنشنال منبع اول بسیاری از اخبار اسرائیلی مرتبط با ایران است و به مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی دسترسی دارد. از طرف دیگر ما شاهد میزگردهایی در این شبکه هستیم که از چهار مهمان آن سه نفر تجزیه طلب هستند.

ایران اینترنشنال با حمایت رژیم صهیونیستی به لندن بازگشت؛ اسرائیل به زبان فارسی

سلام نو – سرویس سیاسی: شبکه ایران اینترنشنال که زمستان گذشته به دلایل «امنیتی» استودیو لندن خود را تعطیل کرده بود حالا دوباره به این شهر برگشته است، اما با یک تفاوت جدی و آن نقش اساسی رژیم صهیونیستی و موساد در جهت‌دهی برنامه‌های این شبکه است.

فصل جدید فعالیت‌های اینترنشنال البته از زمان آغاز شده که خبرنگار این شبکه در رخدادی کم سابقه رو به روی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست و با او مصاحبه کرد.

آن مصاحبه با عنوان «دشمن مشترک» منتشر شد و این یعنی شبکه خبری ایران اینترنشنال خود را با نخست وزیر اسرائیل در یک جبهه قرار داده بود و صراحتا می‌گفت که این یک مصاحبه چالشی نیست. البته ذات این مصاحبه برای شبکه‌ای که نشست‌های تروریست‌های منافقین را پوشش زنده می‌داد چندان عجیب نبود و صرفا می‌توان آن را تبلیغی برای خوشایند اسپانسر جدید ارزیابی کرد.

با این همه در حاشیه باید تاکید کرد و مصاحبه با جنایتکاری مثل نتانیاهو، آن هم یک مصاحبه همدلانه و بدون چالش، نه تنها خلاف اصول روزنامه‌نگاری بلکه خلاف اصول انسانی است.

بعد از این مصاحبه ایران اینترنشنال حداقل‌های یک رسانه را نیز لگد مال کرد و هر روز دست به تولید پروپاگانداهای امنیتی بیشتری زد، محصولاتی که به نظر می‌رسید به جای استودیوهای این شبکه در دفتر موساد طراحی و اجرا می‌شوند.

مهم‌ترین نمود خروجی‌های امنیتی ایران اینترنشنال را باید در گزارش‌های مجتبی پورمحسن جست‌وجو کرد، خبرنگاری که گزاش‌هایش تمام و کمال در مسیر خواسته‌ها و نگاه امنیتی رژیم صهیونیستی و گاهی ردپای هماهنگی آن با دیگر محتواهای حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد.

در آخرین نمونه پورمحسن گزارشی از«ابعاد تازه‌ نفوذ لابی جمهوری اسلامی در واشنگتن» منتشر کرده و گفته ایران تا دل دولت آمریکا نفوذ کرده است، گزارشی که در همکاری با رسانه‌های دست راستی آمریکا که به رژیم صهیونیستی نزدیک هستند تهیه شده است.

نکته مهم این جا است که اطلاعات چنین ادعاهایی پیش از هر کس توسط منابع امنیتی سامان می‌گیرد و ایران اینترنشنال نیز احتمالا محتوای خود را از منابع امنیتی تامین کرده، منابع که میز آن‌ها در موساد قرار دارد.

به نظر می‌رسد ایران اینترنشنال در فصل جدید فعالیت خود به جای منافقین روی دو داده جدید تمرکز کند؛ حمایت از جدایی طلب‌ها و سفیدشویی رژیم صهیونیستی. نشانه این دو مورد را نیز می‌توان در برنامه‌های این شبکه دید.

این روزها ایران اینترنشنال منبع اول بسیاری از اخبار صهیونیستی مرتبط با ایران است و به مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی دسترسی دارد. از طرف دیگر ما شاهد میزگردهایی در این شبکه هستیم که از چهار مهمان آن سه نفر تجزیه طلب هستند.

ایران اینترنشنال با حمایت اسرائیل به لندن بازگشت؛ اسرائیل به زبان فارسی
پوشش خبری گسترده اخبار اسرائیل در ایران اینترنشنال

این مسئله دو چیز را به مسئولین امر در دولت ایران یادآور می‌شود. اول این که در مذاکرات دیپلماتیک با عربستان باید امتیاز تعطیلی ایران اینترنشنال را می‌گرفتند. دوم اینکه راه حل مبارزه با مزدوران ایران اینترنشنال که هر روز نان یک دولت یا گروه تروریستی را می‌خورند اعتماد به رسانه‌های داخلی و خلع سلاح این شبکه با تقویت رسانه‌ها در درون مرزهای ایران است.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید