دشمن با شکست در جنگ سخت برای مقابله با عزت و افتخار جوانان این مملکت با جنگ نرم تاکتیک خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: با جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها این حربه دشمن را می‌توان خنثی کرد.

دشمن با شکست در جنگ سخت با جنگ نرم تاکتیک خود را آغاز کرده است

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه آثار انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر مشهود است، گفت: دشمن نیز از همین اثرگذاری انقلاب اسلامی دچار واهمه شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سردار جمال شاکرمی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه پرتاب سومین ماهواره سپاه و قرار گرفتن آن در مدار، نشان از قدرت جوانان ایران اسلامی است، اظهار داشت: این پرتاب موفق ماهواره‌ بر قاصد نشان داد جوانان این سرزمین به راحتی می‌توانند فاتح قله‌های افتخار باشند.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه این سرزمین به برکت خون پاک شهدای ایران اسلامی و مقاومت چندین ساله مردمان امروز در نقطه‌ای از امنیت قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن در هیچ کدام از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی دیگر توانایی تهدید کشورمان را ندارد.

وی گفت: دشمن با شکست در جنگ سخت برای مقابله با عزت و افتخار جوانان این مملکت با جنگ نرم تاکتیک خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: با جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها این حربه دشمن را می‌توان خنثی کرد.

شاکرمی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان مایه عزت ایران و آینده‌سازان این کشور هستند، افزود: وجود 36 هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن نشان می‌دهد دشمن در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه جهانی شدن فرهنگ انقلاب اسلامی، استکبار جهانی را برچیده خواهد کرد، گفت: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که باید با تاسی از خون پاک شهدا، در راستای ایران قوی گام بردارید.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه آثار انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر مشهود است، گفت: دشمن نیز از همین اثرگذاری انقلاب اسلامی دچار واهمه شده است.

انتهای پیام/180/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید