جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نابودی صهیونیسم قطعا محقق خواهد شد، چرا که وعده الهی است.

سردار فدوی: اسرائیل به التماس افتاده است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نابودی صهیونیسم قطعا محقق خواهد شد، گفت: دشمن اکنون از این حماقتی که کرده به التماس افتاده است.

سردار علی فدوی امروز در مراسم بزرگداشت شهید القدس سردار محمدرضا زاهدی در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس ستارگانی درخشیدند، ستارگانی که بیشتر پای کار بودند، شهدایی که در صحنه نبرد آنچنان با صلابت که از کوه‌ها با صلابت‌تر بودند در حالی که در مقابل خداوند و ائمه اطهار لطیف بودند و به راحتی اشکشان جاری می‌شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با اشاره به تشکیل تیپ 44 حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در اوایل ایام دفاع مقدس و فرماندهی سردار شهید زاهدی، عنوان کرد: این تیپ در عملیات‌های بسیاری نقش‌آفرینی کردند و به خوبی درخشیدند.

وی با اشاره به شهادت فرماندهان سپاه و رفقای شهید زاهدی در ایام دفاع مقدس، عنوان کرد: شهید زاهدی از قافله رفقای شهید خود جا ماند اما این صبر او، توفیق بزرگی نصیب او کرد و پس از سال‌ها دوری از رفقای خود به دست خبیث‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.

فدوی ادامه داد: بیش از 35 سال از پایان جنگ و دفاع مقدس می‌گذرد اما شهید زاهدی همانند نقش‌آفرینی که در زمان دفاع مقدس داشت، در این 35 سال نیز سراسر نقش‌آفرین بود، ایشان 14 سال در جبهه مقاومت فعال بود. توفیق بزرگی است که 45 سال از دوران نوجوانی فعالیت‌های این چنینی در مرکز ثقل انقلاب اسلامی داشت و بعد از این همه سال، خداوند با شهادت او را فرا بخواند.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها می‌توانند مانند شهید زاهدی باشند، چرا که خلقت انسان‌ها توسط خداوند متعال یکسان است، فقط می‌بایست که به تکالیفمان عمل کنیم، بیان کرد: خدا را شکر در زمانی هستیم که نقطه عطفی در شیعه و مسلمانی است و در زمان انقلاب اسلامی به دنیا آمده‌ایم که این توفیق بسیار بزرگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افتخارات بزرگی را ملت ما در این 45 سال پس از انقلاب اسلامی کسب کردند در حالی که دشمنان یک لحظه هم دست از دشمنی برنداشتند. چند ماه پیش یکی از مسئولان امریکا گفته بود که در این چهل و چند سال نتوانستیم حتی یک پیروزی بر ایران داشته باشیم.

وی افزود: در جنگ تحمیلی 87 کشور رسما اعلام کردند که با ایران وارد جنگ شدند، چنین جبهه‌ای وارد جنگ با ما شدند و همچنان هم دشمنی‌های دشمنان ادامه دارد و اذعان می‌کنند که بر ما پیروز نشدند اما آیا امکانات مادی و نظامی و اقتصادی و رسانه‌ای ما بیشتر است که چنین نتیجه‌ای نگرفتند ؟ خیر بیشتر نیست، باید برای جواب این سئوال به قرآن مراجعه کرد، خداوند می‌فرماید که تضمین کردم که حزب شیطان هیچ‌وقت پیروز نمی‌شود و پیروزی از آن حزب خداست.

وی ادامه داد: اگر به تکالیفی که خدا گفته است عمل کنیم، وعده خدا حق است و محقق خواهد شد اما اگر به تکالیف عمل نکنیم، تحت هیچ شرایطی وعده او برای ما محقق نخواهد شد.

فدوی با اشاره به اینکه همانگونه که حضرت آقا فرمودند دشمن پشیمان خواهد شد، گفت: ایران بعد از 45 سال اصلا قابل مقایسه با دهه‌های گذشته نیست، در این 45 سال سپاه پاسداران عالی عمل کرد، این بار هم به بهترین وجه عمل خواهد کرد. نابودی صهیونیسم قطعا محقق خواهد شد، چرا که وعده الهی است. دشمن اکنون از این حماقتی که کرده است به التماس افتاده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید