مردی با مصرف شیشه پسر جوان ۲۰ساله ای را شبیه به هیولا دید و او را به قتل رساند.

کشتن یک هیولا در کرج / ماجرا چیست ؟ + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دستانش می لرزد و چندان تاب ایستادن روی پاهایش را ندارد ۳۵ سال سن دارد ولی چهره اش، بیشتر از سنش نشان می‌دهد در بازسازی صحنه جنایت می‌گوید توهم زده بودم نمی‌دانستم چه کار میکنم نیمه شب وقتی بیدار شدم پسر جوان را هیولا دیدم ترسیده بودم به او حمله کردم و کشتم بعد که به خودم آمدم متوجه شدم که جنایتی را مرتکب شد.

تازه فهمیدم چه کار کردم ازترس یخ کرده بودم درست مانند جسد مقتول سرد بودم نمی‌دانستم چه کار کنم تا اینکه جسد را به سختی به خانه قدیمی پدر بزرگم بردم و در یک اتاق دفن کردم تمام مدت که درحال دفن جسد بودم چشمانم از گریه تاب دیدن نداشت عرق کرده بودم بعد از دفن جسد مقابل دراتاق را هم یک تیغه دیوار کشیدم تا دیگر این موضوع برای همیشه پنهان بماند آن خانه قدیمی و مخروبه برای پدر بزرگم بود.

این صحبت‌های متهمی است که پس از دستگیری به جنایتش اعتراف کرد اگر چه در نخستین بازجویی درباره انگیزه جرمش مدعی بود سرقت عامل قتلش بوده اما بعد مدعی شد که به خاطر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی دست به جنایت زده است.

سرهنگ حکمت الله شجاعی درباره این پرونده گفت: اوایل شهریور ماه سال جاری خانواده جوان ۲۰ ساله ای از یکی از شهرستان های همدان به اداره پلیس آگاهی مراجعه کردند و مدعی شدند که فرزند جوانشان به خاطر کار به کرج آمده حالا هیچ خبری از او ندارند. خیلی زود رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی و گسترده کارآگاهان جنایی توانستند ردی از آخرین فردی که با مقتول درتماس بوده است است پیدا کنند.

کارآگاهان دریافتند که مقتول آخرین بار در یکی از پارک های شهر کرج با یک فرد معتاد آشنا شده و به همراه او به منزلش رفته است.بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی و دستگیر شد.در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این شخص به دلیل توهم ناشی از مصرف روانگردان شیشه اقدام به قتل جوان ۲۰ ساله کرده است.در ادامه با همکاری قاتل جسد مقتول که در یک خانه مخروبه دفن شده بود کشف و برای انجام تحقیقات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ شجاعی از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی قاتل به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: استعمال مواد روانگردان در مصرف کننده ایجاد توهماتی می‌کند که او را مجبور به انجام جنایات و اقدامات غیر قابل کنترل می‌سازد، بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از گرفتاری آنها در منجلاب اعتیاد پیشگیری کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید