پوریا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت ایرانی، فرزند اول وی و در واقع از همسر اول ابوالفضل پور عرب است. پوریا پورعرب دو خواهر ناتنی به نام های رعنا و رائیکا از دو همسر دیگر پدرش ابوالفضل پورعرب دارد.

عکسی دیده نشده از پسر جذاب ابوالفضل پورعرب

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تصویری از ابوالفضل پورعرب در کنار پسرش منتشر شده است.

ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ابوالفضل پورعرب فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد. ابوالفضل پورعرب سال ۱۳۵۹ در ۱۹ سالگی اولین کار حرفه‌ ای‌ اش را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۶۰ کارمند تلویزیون شد. ابوالفضل پورعرب تا سال ۱۳۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بودم سپس فعالیتم کامل صرف تئاتر شد تا اینکه روزی که بهروز افخمی به تئاتر آمد و من را برای فیلم «عروس» انتخاب کرد. ابوالفضل پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» به شدت مشهور شد. تصویری از ابوالفضل پورعرب در کنار پسرش پوریا منتشر شده است.

ابوالفضل پورعرب تاکنون از دو تجربه ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبت نکرده است اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر بنام پوریا و یک دختر بنام رویا می باشد.آقای پورعرب برای سومین بار در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۹ ساله بود با آنا نعمتی ۲۳ ساله ازدواج کرد که حاصل این زندگی دختری بنام رایکا می باشد.

پوریا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت ایرانی، فرزند اول وی و در واقع از همسر اول ابوالفضل پور عرب است. پوریا پورعرب دو خواهر ناتنی به نام های رعنا و رائیکا از دو همسر دیگر پدرش ابوالفضل پورعرب دارد. پوریا پورعرب در حال حاضر از خبرنگاران استقلالی البرز ورزشی می باشد و به گفته پدرش همیشه به وسیله او از دنیای هنر دور مانده است.

ابوالفضل پورعرب

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید