ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون که در برنامه «برمودا» شرکت کرده بود از اختلاف شدید نوید محمدزاده و شهاب حسینی صحبت کرد و گفت: برای میانجی‌گری با نوید محمدزاده تماس گرفتم.

افشاگری ابوالفضل پور عرب از ماجرای‌ اختلاف شدید نوید محمدزاده و شهاب حسینی + فیلم

به گزارش سلام نو، ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که تجربه سه ازدواج ناموفق داشته و مدتی هم با بیماری سرطان دست به قریبان بود.

در محله‌ شاه‌ عبدالعظیم تهران بعنوان فرزند سوم (آخر) به دنیا آمد و یک برادر و یک خواهر معلم و بزرگتر از خود داشت که خواهرش فوت کرده است.

پدرش از کارمندان آموزش و پرورش بود به همین خاطر بعد از انتقال ایشان از اول راهنمایی مدتی در بندر بوشهر و سپس سنندج به تحصیل خود ادامه داد.

سال ۱۳۵۹ در ۱۹ سالگی اولین کار حرفه‌ ای‌ ام را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کردم تا اینکه سال ۱۳۶۰ کارمند تلویزیون شدم.

تا سال ۱۳۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بودم سپس فعالیتم کامل صرف تئاتر شد تا اینکه روزی که بهروز افخمی به تئاتر آمد و من را برای فیلم «عروس» انتخاب کرد.

به این ترتیب در سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۹ ساله بود با ۳۰ هزار تومان قرارداد بستم و جلوی دوربین رفتم.

پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» به شدت مشهور شد تا اینکه سال ۱۳۷۵ با فیلم «مردی شبیه باران» موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر فجر شد.

ابوالفضل پورعرب تاکنون از دو تجربه ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبت نکرده است اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر بنام «پوریا» و یک دختر بنام «رویا» می باشد.

آقای پورعرب برای سومین بار در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۹ ساله بود با انا نعمتی ۲۳ ساله ازدواج کرد که حاصل این زندگی دختری بنام «رایکا» می باشد.

او بعد از ازدواج مخالف بازیگری همسرش بود به همین خاطر خانم نعمتی فقط در فیلم «مسافر» ۱۳۷۹ کنار ایشان بازی کرد تا اینکه از هم جدا شدند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید