آینده جهان همانطور که رهبر انقلاب فرمودند متعلق به ایران است و رئیس جمهور اعلام کرد که آینده از آن ملت ایران خواهد بود.

مقاومت و صبر؛ رمز موفقیت در جنگ ترکیبی

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته است، رمز موفقیت در این جنگ را مقاومت و صبر دانست.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، 31 شهریورماه در رژه نیروهای مسلح در شیراز گفت: بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب اگر در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته، مقاومت کنیم و صبور باشیم صحنه‌های دیگری از افتخار را خواهیم آفرید که برای نسل آینده ما موجب سربلندی خواهد بود.

امام جمعه شیراز با گرامیداشت هشت سال حماسه دفاع مقدس و درود به روح امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند، عبرت آینده‌ها خواهد بود و ۸ سال مقاومت، ایستادگی و صبر با همه سختی‌ها و تلخی‌ها گذشت و عزت، عظمت و سرافرازی را برای اسلام و ایران به یادگار گذاشت.

آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه امروز یگان‌های نظامی و انتظامی در عرصه امتحان دیگری و متفاوتی هستند، اظهار کرد: این امتحان در نزدیکی قله‌های فتح و پیروزی این ملت است و مقاومت در مقابل توطئه های دشمن، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کند از این رو به همه دشمنان ایران و اسلام پیام می‌دهیم که مسلمانان و منتظران امام زمان (عج) نمی‌گذراند به اهداف شوم خود برسید و خیال شما باطل است.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها مقابل ظلم ایستاده و استوار هستند، تاکید کرد: آینده جهان همانطور که رهبر انقلاب فرمودند متعلق به ایران است و رئیس جمهور اعلام کرد که آینده از آن ملت ایران خواهد بود.

 نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آینده محور عدالت‌خواهی و ظهور خواهد بود، اضافه کرد: منتظر ظهور منتقم خون شهیدان خواهیم بود و علم عدالت‌خواهی هیچ وقت زمین نخواهد ماند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید