امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

تجلیل از ۳۲ خانواده شهید بهابادی

همزمان با هفته دفاع مقدس، ۳۲ خانواده شهدای بهاباد در قالب رزمایش رهروان شهدا در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،  فرمانده سپاه الغدیر یزد، شب گذشته دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان بهاباد اظهار داشت: رزمایش رهروان شهدا در هر روز هفته دفاع مقدس در یکی از شهرستان‌ها با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم اجرا می‌شود که این ششمین رزمایش در بهاباد است.

سردار حسین زارع کمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده‌های معزز آنها افزود: مسئولان با حضور در منزل آنان از صبر و شکیبایی خانواده شهدا تجلیل کردند و به برخی از مشکلات آنان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

شهدا رهروان واقعی ائمه معصومین (ع) هستند

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت بیان کرد: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است و باید همواره قدردان شهدا باشیم، باید از پدران و مادران شهدا تجلیل و تکریم کنیم و مسئولان وظیفه دارند جایگاه والای شهدا را برای نسل جدید تبیین کنند.

۳۲  خانواده شهید بهاباد تجلیل شدند

علیرضا تیموری افزود: شهدا از نظر ماهیت و هویت بی نظیر هستند، گاهی وقتی زندگینامه برخی از شهدا را می‌خوانیم، آنها را پیرو واقعی ائمه معصومین (ع) می‌بینیم و امروز هر چه داریم از شهدا داریم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و ایستادگی، موجب رشد و پیشرفت ایران اسلامی شدند، عنوان کرد: امروز شاهد حضور خانواده شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌ها هستیم.

امنیت کشور برگرفته از مجاهدت‌های شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت و سلامت، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح است، شهدا کسانی هستند که به تبعیت از اهل بیت (ع) این فرهنگ را به جامعه اسلامی تقدیم کردند.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع افزود: اگر امروز به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا افتخار می‌کنیم به دلیل این است که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است و این فرهنگ ارزشمند که شاخصه‌های زیادی در آن نهفته در طول این سال‌ها توانسته کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

۳۲  خانواده شهید بهاباد تجلیل شدند

وی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند از اینرو همه مسئولان وظیفه دارند که خواسته‌های آنها را در حد توان پیگیری کنند.

زارع بیان کرد: راه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و جوانانی به تاسی از سیره آنها برای حفظ امنیت و آرامش کشور جان خود را فدا می کنند که مسئولان به نوبه خود موظف به دیدار خانواده‌ها و پیگیری انتظارات این عزیزان هستند.

رزمایش رهروان شهدا با حضور سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر، فرماندار بهاباد، مدیرکل بنیاد شهید استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و جمعی از مسئولان به منظور دیدار با ۳۲ خانواده معظم شهید در بهاباد اجرا شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید