رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانان بوده که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان کشور برهم نخورد.

قالیباف: سرزندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانان است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا عید آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به تمام مسلمانان، مومنان و منتظران ظهور تبریک و تهنیت می‌گویم. فرارسیدن هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران را گرامی داشته و به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و روح پاک امام و شهدا سلام و درود می‌فرستم.

وی در ادامه اظهار کرد: سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت جوانان بوده که جان شیرین خود را فدا کردند تا خواب شیرین کودکان کشور برهم نخورد. از زندگی خود گذشتند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند. این انقلاب با رهبری حکیمانه و مبتنی بر خودباوری و مردم‌باوری بنیان‌گذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و فداکاری جوانان این سرزمین حرکت کرده و در برابر دشمنان مردم ایران ایستادگی کرده است و به بالندگی امروز خود رسیده است. این وظیفه ما است که به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا خدمت و آنها را تکریم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش آموزان تبریک گفته و امیدواریم سالی همراه با درخشش برای یکایک این عزیزان باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید