سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۳ قطعه اشیاء عتیقه قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

کشف گنج های گرانبها برای دوران پیش از اسلام در این منطقه کرج + جزییات

به گزارش سلام نو، سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ ‌ با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و فروش تعدادی اشیاء عتیقه توسط شخصی در شهرک زعفرانیه شهرستان چهارباغ ‌مطلع و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند. ‌وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل مورد نظر تعداد ۳ قطعه اشیاء عتیقه شامل کوزه سنگی، کتیبه و مهر سنگی را که مربوط به تاریخ قبل از اسلام هستند کشف کردند.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و فروش تعدادی اشیاء عتیقه توسط شخصی در شهرک زعفرانیه شهرستان چهارباغ ‌مطلع و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند. ‌وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل مورد نظر تعداد ۳ قطعه اشیاء عتیقه شامل کوزه سنگی، کتیبه و مهر سنگی را که مربوط به تاریخ قبل از اسلام هستند کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص بیان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اشیاء مکشوفه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که متهم با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه عتیقه جات به عنوان میراث فرهنگی و تاریخی این کشور محسوب می شوند از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از وجود هرگونه اشیاء عتیقه، در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با قاچاقچیان میراث گران بهای این کشور یاری نمایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید