مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در حکمی ضمن تقدیر از زحمات عماد مرعشی، عبدالکریم پهلوانی را به عنوان مدیر عامل شرکت آپادانا خلیج فارس منصوب کرد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس منصوب شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این حکم انتصاب که به امضای دکتر علی عسکری مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رسیده، آمده است:

«جناب آقای عبدالکریم پهلوانی ، با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی آپادانا منصوب می‌گردید.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای مرعشی در دوران مسئولیت قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن شرکت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری از خداوند تعالی خواستارم.»

دکتر پهلوانی پیشتر مدیرعامل شرکت پالایش نفت آناهیتا، معاونت طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران، مدیریت مرکز تحقیقات و توسعه مدیریت پروژه، مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و ... را بر عهده داشته است.

دکتر پهلوانی دارای دکتری مدیریت صنعتی با گرایش تولید و عملیات از دانشگاه تهران است. همچنین از ایشان کتب و مقالات متعددی در حوزه مدیریت، مدیریت پروژه و صنعت پتروشیمی به چاپ رسیده و در پایگاه های معتبر علمی منعکس شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید