جدیدترین خبر تازه از رتبه بندی معلمان امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ را در ادامه در پایگاه خبری سلام نو بخوانید.

خبر خوش برای معلمان | خبر جدید از رتبه بندی معلمان + جزییات

به گزارش سلام نو، نایب رییس کمیسیون اجتماعی اعلام کرد: هنوز ۵۰ درصد معترضان به رتبه بندی معلمان از احکام خود راضی نیستندنایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از روند اصلاح رتبه بندی معلمان گفت:متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم عباس گودرزی،نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از روند اصلاح رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان، از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر زحمتکش نسبت به اصلاح روش خود در این زمینه اقدام کند.

عباس گودرزی با انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم و به‌جای آنکه شاهد تولید رضایتمندی باشیم، شاهد تلخ‌کامی برخی اقشار از تصمیماتی از جمله نظام رتبه‌بندی معلمان هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اهتمام دولت و مجلس پس از سال‌ها به یکی از مطالبات جامعه زحمتکش فرهنگیان، پاسخ مثبت داده شد و طرح نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس تصویب و اجرایی شد، اما متاسفانه همچنان شاهد گلایه‌ها و شکایات زیادی از سوی فرهنگیان عزیز به وزارت آموزش و پرورش هستیم.سلام نو

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در مرحله نخست از رسیدگی آموزش و پرورش به شکایات فرهنگیان به حدود نیمی از اعتراضات پاسخ داده شد و آنها قانع شدند، اما باز هم حدود نیمی از این افراد نسبت به نظام رتبه‌بندی گلایه و اعتراض دارند. متاسفانه فرهنگیان عزیز، نجیب و قانونمندمان را با اجبار به سمت برخی اقدامات ترغیب می‌کنند تا بتوانند از حقوق خود صیانت کنند و شرایط رتبه مورد نیاز را اثبات نمایند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، مجموعه وزارت آموزش و پرورش باید این مساله را به صورت جدی مورد بررسی نهایی قرار دهد و از هر گونه تضییع حقوق جامعه ارزشمند فرهنگی و معلمان زحمتکش جلوگیری نماید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید