۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر: 55463551

سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان “شهمیری” را تأیید کرد. سازمان زندان‌ها اعلام کرد: “زندانی شهمیری، براساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت مأموران همراه، موفق به فرار شده است. مأموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.”

فرار یک زندانی از اوین
به گزارش سلام نو به نقل از هفت صبح؛ در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است که رسانه‌های معاند با انتشار اخبار کذب درباره علیرضا شهمیری، قصد تحریف و بر هم زدن افکار عمومی را دارند. شهمیری، متهم پرونده مالی است که رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در یک داستان‌سرایی اعلام کردند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود. او از متهمان اقتصادی است که سال ۱۳۹۲ به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید