عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل درباره رجیستری آیفون ۱۴ و ۱۵ توضیحاتی ارائه داد.

با رونمایی از آیفون ۱۵؛ آیا آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگو با اقتصادآنلاین درباره دلایل این ممنوعیت توضیحاتی را ارائه داد. قرار است امروز اپل از سری جدید آیفون ۱۵ رونمایی کند. در حالی طرفداران این مدل از گوشی در سراسر جهان منتظر رونمایی از محصول جدید اپل هستند که در کشور ما در واردات و رجیستری آیفون ۱۴ ممنوع است.

مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد تصمیم ایران در ممنوعیت واردات آیفون به نوعی عملکرد متقابل در جهت تحریم فرش و پسته ایران توسط آمریکا است.
وی با اشاره به این که خریداران آیفون ۱۴ با استفاده از اقسام روش‌ها از جمله استفاده از دانگل اینترنت این گوشی‌ها را فعال و در حال استفاده از آن هستند، گفت: «یکی از دغدغه‌های انجمن این بود که ادامه این روند باعث شود طرح رجیستری به حاشیه و بیراهه رود.»
عبقری تأکید کرده دولت باید برای تعداد معدودی آیفون ۱۴ که قبل از اول اسفند و نامه ممنوعیت این گوشی به‌صورت قانونی وارد کشور شده، تدبیر جدیدی داشته باشد.
امروز سه شنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۲۰ به وقت ایران، اپل از سری جدید آیفون ۱۵ رونمایی کند. در ایران اما هنوز استفاده قانونی و رجیستری آیفون ۱۴ ممنوع بوده و و آیفون ۱۳ آخرین مدلی بود که قانونی و بدون حواشی در اختیار مردم قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید