بهروز بقایی کارگردان، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی جدیدی از او با چهره کاملا متفاوتی از آنچه که در ذهنمان بود در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

چهره پیر و شکسته بهروز بقایی بازیگر همه را شوکه کرد + عکس

به گزارش سلام نو، بهروز بقایی متولد ۱۷ تیر ۱۳۳۲ در عشرت آباد تهران، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه دراماتیک در سال ۱۳۵۷ است، بجز بازیگری، تجربه کارگردانی و فیلمنامه نویسی دارد و یکبار سکته کرده است.

بهروز بقایی پدرش ابتدا در شرکت چوب سازی بود سپس در یک شرکت فرانسوی حسابداری می کرد مادرش خانوم فرخ لقا با بهروز پسرش ۱۴ سال اختلاف سنی دارد بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۲ در ۲۰ سالگی با نمایش لبخد با شکوه آقای گیل شروع کرد و در سال ۱۳۵۴ در یک نمایش تلویزیونی برای کودکان جلوی دوربین رفت.

او بصورت حرفه ای با سریال سربداران در سال ۶۳ در تلویزیون شناخته شده و در سال ۱۳۵۹ با فیلم تاریخ سازان به سینما راه یافت.

شروع شهرت آقای بقایی از سال ۱۳۷۳ با سریال پرطرفدار همسران آغاز شد و در سال ۷۵ با خانه سبز و سریال دنیای شیرین بیشتر شد او در سال ۷۶ در سیب خنده نیز حضور داشت.

بهروز بقایی اولین بار با آزیتا احمدی متولد ۱۳۳۷، دختر مرحوم مرتضی احمدی بازیگر قدیمی ازدواج کرد، ثمره این ازدواج یک پسر متولد ۱۳۶۰ به نام بهرنگ می‌باشد.

آقای بقایی بعد از طلاق از همسر اولش با پرستو گلستانی ازدواج کرد، این زوج در سال ۱۳۷۵ در مجموعه‌ نوعی دیگر باهم همکار بودند، این رابطه نیز بعد از مدتی به طلاق ختم شد.

بهروز قایی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید