با توجه ثبت نشدن قرارداد عیسی آل‌کثیر با باشگاه سپاهان، طی روزهای گذشته شایعات فراوانی پیرامون بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده است.

عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس باز می گردد؟
به گزارش سلام نو به نقل از فرهیختگان، هدف باشگاه پرسپولیس ابتدا این بود که بازیکنان آزاد خود را حفظ کند و از این رو گولسیانی، سعید صادقی و میلاد سرلک در جمع سرخپوشان ماندنی شدند و علیرضا بیرانوند هم بعد از کلی جنجال و سروصدا قراردادی دوساله با سرخپوشان بست. اما درحالی‌که یحیی گل‌محمدی نفراتی، چون سعید عزت‌اللهی، محمدحسین کنعانی و شهریار مغانلو را در لیست خرید اولیه خود قرار داده بود درنهایت فقط کنعانی سرخپوش شد.

مسعود ریگی، یاسین سلمانی و شهاب زاهدی هم درواقع در لیست دوم یحیی بودند که سرخپوش شدند. اما این مربی کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، لئاندرو پریرا را هم در لیست مازاد خود قرار داد و مجوز جدایی قرضی احمد گوهری و مهدی عبدی را هم صادر کرد. یحیی همچنین شیخ دیاباته را برای این فصل نخواست تا با از دست دادن سه مهاجم بتواند یک مهاجم خارجی خوب به‌خدمت بگیرد که شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس و پر شدن سقف قرارداد این باشگاه این اجازه را به وی نداد. در چنین شرایطی احتمال اینکه عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگردد کم نیست.

رویش درباره بازگشت آل‌کثیر گفت: این به آل‌کثیر ارتباط دارد که ببینیم وضعیتش چطور است و آیا بازیکن آزاد هست یا خیر. اگر آزاد بوده و تمایل داشته باشد در مورد بازگشتش مذاکره می‌کنیم. مهم این است که کادر فنی هم با آمدن او موافق باشد.

وی ادامه داد: هنوز آل‌کثیر اعلام آمادگی نکرده است. اگر قصد بازگشت داشته باشد یقیناً در گل‌محمدی هم ملاطفتی وجود خواهد داشت.

 رضا درویش در حالی درباره بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس صحبت کرده که پیش از این یحیی گل‌محمدی دو بار در نشست‌های خبری موضوع بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را به شدت رد کرده بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید