عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به اخراج اساتید در برخی دانشگاه ها واکنش نشان داد.

عضو هیأت رئیسه مجلس: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم اساتید را به دلیل اظهارنظر اخراج می‌کنند/ بحث، بحثِ توطئه علیه کشور است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاهها با اساتیدی که حامی اغتشاشات و اغتشاشگران بودند، گفت: مسئولان دانشگاه هامبورگ، یکی از استادان یهودی این دانشگاه و کسی که گفته می شود از بازماندگان هولوکاست است را به دلیل انتقاد اخراج کردند.در آمریکا یک استاد دانشگاه هاروارد به دلیل انتقاد از رئیس مجبور به استعفاء شد. در فرانسه یک استاد دانشگاه به دلیل زیر سوال بردن هلوکاست از دانشگاه اخراج شد.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مهم است، تصریح کرد: بحث، بحثِ توطیه علیه کشور است. در دانشگاه‌ کشورهای آمریکا، فرانسه،کانادا و انگلیس در برابر افرادی که حتی اظهار نظر داشتند، برخورد می شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کسی که با امنیت کشور بازی کرد، باید با آنها برخورد شود.

اخیرا برخی از دانشگاهها با تعدادی از اساتیدی که در ایام اغتشاشات سال گذشته، از اغتشاشگران حمایت می کردند و با توئیت های خود فضای جامعه را ملتهب می کردند، قطع همکاری شد. ضمن اینکه برخی از این اساتید حتی نسبت به ادامه همکاری خود با دانشگاهها اقدامات قانونی و اداری را انجام ندادند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید