اخیرا تیم بسکتبال بانوان اقدام به نخواندن سرود ملی کرده بودند که این بار در تیم مردان هم اتفاق افتاد.

سرود نخواندن تیم ملی بسکتبال مردان جنجالی شد!

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران این روزها برای حضور در مسابقات جام جهانی در اندونزی حضور دارد و امروز در دومین مسابقه خود برابر ساحل عاج با نتیجه ۷۱ بر ۶۹ شکست خورد.

ملی پوشان کشورمان در دیدار اول برابر برزیل سه رقمی شده و با نتیجه ۱۰۰ بر ۵۹ شکست خورده بودند اما همه چیز به شکست در زمین مسابقه برنمی‌گرد.  آنچه بیش از این موارد جلب توجه کرد، سرود نخواندن اعضای تیم ملی در ابتدای دیدار با ساحل عاج بود، اتفاقی که همین چندی پیش در تیم دیگر این فدراسیون رخ داده بود.

اعضای تیم بسکتبال بانوان که در مسابقات سطح B آسیا شرکت کرده بود - به جز یکی دو نفر-، در دو بازی از خواندن سرود کشورمان خودداری کردند. این اتفاق بار دیگر و این بار در قالب تیم مردان رخ داد و چندین بازیکن سرود ایران را نخواندند.

خبرگزاری تسنیم در اعتراض به این موضوع نوشت: اینکه در فاصله زمانی کوتاه چنین اتفاقی در دو رویداد مختلف در فدراسیون بسکتبال رخ داده، نشان‌دهنده ضعف مدیریت فدراسیون است و باید از جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال پرسید در این مدت چه کار کرده است؟ آیا کنترل بسکتبالیست‌های خانم که در سطح دوم آسیا حضور دارند و اعضای تیم ملی بسکتبال مردان کار سختی است که از عهده رئیس فدراسیون برنمی‌آید؟

اینکه ورزشکارانی که از ایران به همه چیز رسیده و جایگاه اجتماعی مناسبی به دست آورده‌اند، حاضر نیستند سرود ملی ایران را بخوانند از جمله مواردی است که جای تأمل داشته و هیچ توجیهی ندارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۴۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 48
  • مهدی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    8 23
    اینا نامردایی هستند که نمک میخورن و نمکدون میشکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید