ابرو گوندش خواننده معروف ترک ویدیویی از کنسرت اخیرش که یکی از هوادارانش درحال بازی کردن با گوشی بود وی با حرکات دست و حالات صورتش عصبانیت خودش را به آن فرد نشان داد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عصبانی‌شدن ابرو گوندش از تلفن بازی یکی از هوادارانش در کنسرت‌ + فیلم

به گزارش سلام نو، ابرو گوندش در ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد، نام پدر ابرو، رمضی گوندش و نام مادرش مژگان کومار تاشلی بود.

او در آنکارا به مدرسه ابتدایی رفت اما مدتی بعد به خاطر فقر خانواده‌اش مجبور شد تحصیل را رها کند و در یک خیاطی در استانبول مشغول به کار شود.وقتی ابرو نوجوان بود کیفیت صدای او کشف شد.

یکی از اعضای خانواده ابرو او را نزد نشه دمیرکت برد، نشه دمیرکت از سهامداران شرکت Raks Neşe Müzik بود که یک شرکت ضبط موسیقی در ترکیه است.

دمیرکت تحت تاثیر صدای ابرو قرار گرفت و او را به کورال ساریتاش و سلجوق تکای که تهیه کنندگان موسیقی بودند معرفی کرد. به این ترتیب زندگی حرفه‌ای ابرو گوندش آغاز شد.

او ابتدا مدتی به عنوان همصدا در کنار خوانندگان معروفی ترکی مثل “امل سایین” کار کرد اما در سال ۱۹۹۲ اولین آلبوم خود را با عنوان “مسافر الهی” منتشر کرد آلبومی موفق بود که بیش از یک میلیون نسخه از آن در ترکیه به فروش رسید.

ابرو گوندش وقتی ۱۶ سال داشت با حمدی وردار ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد.

وی در سال ۲۰۰۲ او با یک وکیل به نام عمر دوراک ازدواج کرد. اما این ازدواج هم مدت زیادی ادامه پیدا نکرد و ابرو در سال ۲۰۱۰ با رضا ضراب تاجر جوان ایرانی- آذربایجانی ازدواج کرد.

این زوج یک سال بعد از ازدواج و در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ صاحب یک دختر به نام آلارا شدند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید