وقتی مادر به پسرش اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریخته، فکرش را نمی کرد که این اعتراض به قیمت جانش تمام خواهد شد.

 قتل هولناک مادر به دست پسرش با ضربه دمبل / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه همشهری؛ وقتی مادر به پسرش اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریخته، فکرش را نمی کرد که این اعتراض به قیمت جانش تمام خواهد شد.

ظهر یکشنبه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن میانسالی در درگیری به قتل رسیده است. عامل جنایت کسی جز پسر مقتول نبود که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. او پس از قتل متواری شده و همسایه ها پس از ورود به خانه با پیکر خونین زن میانسال مواجه شده و پلیس را خبر کرده بودند. درحالیکه، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شده بود، ساعتی بعد وی قدم در اداره آگاهی تهران گذاشت و خودش را معرفی کرد.

این پسر جوان گفت: درگیری من و مادرم بر سر مسئله پیش پا افتاده رخ داد و هنوز باورم نمی شود که چطور نتوانستم خشمم را کنترل کنم و در یک لحظه عصبانیت جان مادرم که عزیزترین فرد زندگیم بود را بگیرم.

وی ادامه داد: زمان حادثه، مادرم به سراغم آمد و گفت چرا اتاقت بهم ریخته است. اصلا حوصله نداشتم و به مادرم گفتم دست از سرم بردارد. اما مادرم نرفت و شروع کرد به غر غر کردن. به او گفتم بی خیال شود چون سرم خیلی درد می کرد. مادرم همچنان سرزنشم می کرد و می گفت چرا اتاقت همیشه بهم ریخته است، ناگهان از کوره در رفتم و چشمم افتاد به یک دمبل که آنجا افتاده بود. آن را برداشتم و ضربه ای به سر مادرم اما همین ضربه موجب مرگ مادرم شد.

وی گفت: پس از درگیری، از خانه بیرون رفتم و چند ساعتی در خیابان سرگردان بودم، بعد تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم چون متوجه شدم مادرم فوت شده ودیگر نفس نمی کشد.

این متهم پس از اقرار به قتل بازداشت شد و تحقیقات از او برای انجام تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید