بوشهر به قدری زیبا و تماشایی است که هر گردشگری را مسحور خود می‌کند از این رو با ما همراه باشید و درباره زیباترین پارک ساحلی بوشهر بدانید.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

سلام نو _ سرویس گردشگری: ساحل آب شیرین کن بوشهر درست در مقابل پارک دانشجو واقع شده است و عده ای از آن به عنوان به عنوان پارک ساحلی یاد می کنند. این ساحل زیبا، چشم اندازی تماشایی به خلیج فارس دارد و مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت به حساب می آید.

با بازدید از این ساحل می توانید از تفریحاتی نظیر آب تنی و قدم زدن در ساحل لذت ببرید و همچنین زمانی را در آلاچیق های اینجا سپری کنید و از پیک نیک در کنار دریای خلیج فارس لذت ببرید. در این ساحل زیبا بوفه و غذاخوری هم پیدا می شود و می توانید غذای تان را درست در کنار ساحل نوش جان کنید. تماشای غروب آفتاب را در این ساحل زیبا از دست ندهید.

ساحل آب شیرین کن بوشهر

پارک های ساحلی در شهرهایی که رودخانه دارند یا دریا، یکی از بهترین تفریحگاه های مردم است . پارک ساحلی آب شیرین کن، یکی از پارک های آبی بوشهر، که در خیابان بهمنی، خیابان دانشگاه خلیج قرار دارد.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

یک قسمت از پارک ساحلی آب شیرین کن جزو منطقه نظامیه، ولی با این حال بازدید از آن امکان پذیرمی باشد. پارک ساحلی آب شیرین کن رستوران و کافی شاپی هم دارد.

یکی از با ارزشترین جاذبه طبیعی ایران مربوط به خلیج فارس و سواحل بسیار زیبای این خلیج است. خلیج فارس علاوه بر تمام ارزش های نفتی و تجارتی که برای ایران دارد، توانسته با ایجاد ساحل های بسیار متنوع در بخش جنوبی کشورمان، مکان های بسیار مناسبی را برای جذب گردشگر ایجاد کند. یکی از قسمت هایی که می تواند دیدنش برایمان جالب باشد، در بوشهر قرار گرفته و با نام پارک آب شیرین کن نامیده می شود.

هنگامی که به بوشهر می رویم، بد نیست پس از بازدید از جاذبه های این بندر باشکوه، برای استراحت سری به پارک ساحلی شهر بزنیم، جایی که علاوه بر تماشای این خلیج گسترده و پهناور و زیبایی های ساحلش، می توانیم از امکانات رفاهی و تفریحی که برایمان تدارک دیده اند استفاده کنیم و خستگی را از تنمان خارج کنیم. امکاناتی نظیر آلاچیق، بوفه، رستوران و پارک بازی در این ساحل برای بازدید کنندگان فراهم شده است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

پارک های ساحلی در شهرهایی که رودخانه دارن یا دریا، یکی از بهترین تفریحگاه های مردمه. پارک ساحلی آب شیرین کن، یکی از پارک های آبی بوشهره، که در خیابان بهمنی، خیابان دانشگاه خلیج قرار داره. یک قسمت از این پارک جزو منطقه نظامیه، ولی با این حال بازدید از آن امکان پذیره. این پارک رستوران و کافی شاپی هم داره.

پارک زیبای آب شیرین کن

پارک‌های ساحلی معمولاً از جاذبه‌هایی هستند که در شهرهای ساحلی مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرند. وجود با شکوه خلیج فارس نیلگون در جنوب کشور نیز باعث شده است که سواحل و پارک‌های ساحلی زیبایی در این مناطق داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با یکی از دیدنی‌های بوشهر به نام پارک ساحلی آب شیرین کن که یکی از جاذبه‌های ساحلی جنوب کشور است، بیشتر آشنا شوید.

قرار گرفتن بوشهر در کرانه زیبای خلیج فارس، سواحل این شهر را به نقاط جذاب گردشگری آن تبدیل کرده است. بوستان ساحلی آب شیرین کن یکی از این بوستان‌های ساحلی در بوشهر است که به دلیل خلوت بودن و تمیز بودن آن، در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

این پارک ساحلی دنج و آرام با امکانات مناسب، مکان بسیار خوبی برای گردش‌های خانوادگی و لذت از چشم‌انداز زیبای دریای نیلگون خلیج فارس است. سفر به بوشهر و بازدید از این پارک ساحلی، در بهار و پاییز با آب و هوای دلچسب، بسیار لذت‌بخش است.

پارک ساحلی آب شیرین کن با مسیرهای سنگ‌فرش شده زیبا، جایی است که در آن می‌توانید قدم بزنید و غروب حیرت‌انگیز خورشید در آب‌های نیلگون خلیج فارس را تماشا کنید و لحظاتی را در آلاچیق‌های نزدیک ساحل به استراحت بپردازید و غرق در آرامش شوید.

علاوه بر استراحت در آلاچیق‌ها، می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در پارک استفاده کنید و خستگی را از تن دور نمایید. در پارک ساحلی آب شیرین کن بوشهر رستوران و بوفه نیز وجود دارد و هر زمان احساس گرسنگی کردید می‌توانید سری به آن‌ها بزنید و در کنار خانواده و دوستانتان وعده‌ای غذا میل کنید. همچنین با وسایل بازی که در این پارک قرار دارد، شرایط برای گذران یک روز هیجان‌انگیز و پرنشاط فراهم است.

زیباترین پارک ساحلی بوشهر / پارک ساحلی آب شیرین کن؛ جاذبه‌ای دیدنی در بوشهر

پارک ساحلی آب شیرین کن در شهر زیبای بوشهر و در ساحل خلیج فارس قرار دارد. برای رسیدن به این پارک ساحلی می‌توانید از طریق بلوار ماهینی به بلوار خلیج فارس دسترسی پیدا کنید و به سمت ساحل بروید.

این پارک در خیابان دانشگاه خلیج فارس و خیابان بهمنی و دقیقا رو به روی پارک دانشجو و دانشگاه خلیج فارس واقع شده است. بخشی از این پارک ساحلی جزء منطقه نظامی است اما با این حال امکان بازدید و گشت و گذار در آن وجود دارد.

در سفر به بوشهر علاوه بر پارک ساحلی آب شیرین کن می‌توانید از سایر جاذبه‌های این شهر مانند پارک جنگلی چاهکوتاه، موزه مردم شناسی، گنبد نمکی جاشک، مدرسه سعادت و ... بازدید کنید و با تاریخ و فرهنگ مردم خونگرم بوشهر بیشتر آشنا شوید.

کد خبرنگار: ۲۶
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    13 0
    والا این عکس ها مربوط به ساحل ریشهر هست
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      2 0
      درست می فرمایید. من اینجا زندگی میکنم کلا پارک روبه روی خونه ماست
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    9 0
    برای خودتون اسمش رو عوض کنید ساحل ریشهر اسمشه
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    من بوشهری هستم و اینم درسته که بوشهر هست اگه رفته باشید
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    والا من بوشهری هستم و اینم درسته که بوشهره اگه رفته باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید