برخی محافل سیاسی از ورود برخی از جریان های سیاسی حامی بذرپاش به انتخابات دور دوازدهم مجلس سخن می‌گویند.

سه گروه حامی بذرپاش برای انتخابات لیست می‌دهند

شنیده ها حاکی از ورود برخی از جریان های سیاسی حامی بذرپاش برای انتخابات دور دوازدهم مجلس حکایت دارد.

بر اساس گفت‌و شنودهای جریاهای سیاسی، گروه اول جمعیت یاران انقلاب اسلامی افراد منتسب به دولت های یازدهم و دوازدهم هستند. افرادی نظیر مهرداد بذرپاش، محمدعلی زهره ای، علی سعیدلو، مسعود زریبافان و اصغر ملکیان از جمله کسانی هستند که برای به دست آوردن بخشی از کرسی های مجلس آینده دارای برنامه های جدی می‌باشند آن ها با شناسایی و معرفی افرادی در صدد هستند که در مجلس آینده حلقه تاثیر گذار باشند.

سه گروه حامی بذرپاش برای انتخابات لیست می‌دهند
محمدعلی زهره ای

گروه دوم شریان می‌باشند که به تازگی اعلام موجودیت کرده و افراد تاثیر گذار این جریان سید مهدی هاشمی، حمید رسائی، میثم نادی، حسین مذنب و ابوالقاسم جراره میباشد. این گروه که برخی از آن ها سابقه عضویت و همراهی با جبهه پایداری را دارا هستند و شماری از آن ها در دولت فعلی دارای مناسب میباشند. برای مجلس دوازدهم ورود کرده و نیم نگاهی به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری آینده خواهند داشت.

مهدی هاشمی
مهدی هاشمی

گروه سوم جریان ایران قوی منتسب به خشایار نادی می‌باشد و افرادی از جمله خشایار نادی، ناهید کریمی، ایمان زنگنه، پروانه رامین، صادق پناهی نسب، لیلا مجدانی و برخی افراد دیگر آن را شکل داده‌اند. آنها خود را منتسب به هیچ جناحی نمی‌دانند. این گروه با سفر به استان‌های کشور و انجام دیدارهای مردمی مدعی هستند که جریانی مردمی می‌باشند و به نظر می‌رسد برای مجلس شورای اسلامی دوازدهم به صورت جدی ورود خواهند کرد.

خشایار نادی
خشایار نادی
کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید