وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در نهضت ملی را رد کرده ایم که در مراحل مختلف ساخت هستند.

وزیر راه آمار دقیق ساخت مسکن در نهضت ملی را اعلام کرد
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب؛ وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن هفته آینده آمار دقیق را اعلام می‌کنم، اما امروز عدد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار را رد کرده ایم که در مراحل مختلف ساخت هستند.

ما تا می‌توانیم زمین و امکانات را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. ۶۰۰ هزار زمین روستایی به خود مردم واگذار شده است. تا خرداد سال آینده به عدد یک میلیون زمین می‌رسیم.

وی ادامه داد: فردا بیش از ۵۲۰۰ مسکن مهر در پردیس به بهره برداری می‌رسد و این مسیر باز هم ادامه خواهد داشت تا پایان دولت متقاضی مسکن مهری باقی نماند.

وزیر راه درباره امکان افزایش قیمت بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما در روزهای اخیر، گفت: یکی از تقاضای شبکه حمل و نقل، افزایش قیمت بلیت است، ولی تا الان هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت گرفته نشده و هر تصمیمی هم موکول به سال آینده طبق روال معمول خواهد بود.

بذرپاش در پایان با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی ساخته‌ایم که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ دردصدی داشته ایم، تصریح کرد: سالن جدید ترمینال فرودگاه مشهد افتتاح می‌شود و ظرفیت اسمی آن از ۷ میلیون نفراسمی به ۱۰ میلیون افزایش می‌یابد البته ظرفیت واقعی بیش از این است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید