علیرضا بیرانوند گفت: وضعیت چمن ورزشگاه آزادی بسیار وحشتناک است و اصلا نمی‌شود روی آن بازی خوبی کرد. استادیوم که در حال بازسازی است و هواداران هم اجازه ورود ندارند. نمی‌دانم با این وضعیت چطور قرار است در آسیا میزبانی کنیم.

بیرانوند: رونالدو نیازی به تعریف من ندارد / بهتر است بهانه‌ای بیاوریم تا تیم‌های آسیایی به ایران نیایند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،پرسپولیس در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و قهرمان فصل قبل فوتبال ایران باید با رقبای سرسختی بازی کند. النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان تیم‌های همگروه پرسپولیس هستند. تقابل ستاره‌های النصر مثل رونالدو، مانه، تالیسکا، بروزوویچ، تلس و لاپورت با ستاره‌های پرسپولیس بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. بدون شک جذاب‌ترین دوئل در بازی پرسپولیس و النصر تقابل دوباره بیرانوند و رونالدو است.

بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد پنالتی فوق ستاره پرتغالی را مهار کند و بعد از آن به یک دروازه‌بان شناخته‌شده در فوتبال دنیا تبدیل شد. حالا بعد از چند سال دوباره این دو باید مقابل هم قرار بگیرند. رونالدو به اواخر دوران فوتبالش نزدیک شده و بیرانوند هم نسبت به اولین تقابلش با کریستیانو بسیار باتجربه‌تر شده. با این حال رونالدو هنوز هم یک گل‌زن قهار است و بازی مقابل او کار راحتی نخواهد بود. بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن که با اولین تساوی خانگی پرسپولیس همراه شد، فرصتی دست داد تا گفت‌وگوی کوتاهی با بیرانوند انجام دهیم. آخرین صحبت‌های ستاره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی را در ادامه می‌خوانید.

از بازی مقابل ذوب آهن شروع کنیم. چه شد که نتوانستید در این بازی به برتری برسید؟

به نظرم ما به خصوص در نیمه اول روز خوبی را نداشتیم. به هرحال در فوتبال پیش می‌آید که یک تیم در یک بازی شرایط خوبی نداشته باشد. شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم  امتیاز را به آن‌ها هدیه دهیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم و با انرژی مثبت هواداران عزیز دیدارهای آینده را با برد پشت سر بگذاریم.

گل عجیبی هم در این بازی دریافت کردی. در این خصوص صحبت کن

هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه ما به سود ما به اوت می‌رود، من به بازیکن پرتاب‌کننده اوت نزدیک می‌شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی‌سازی کنم.این یک تاکتیک در تیم ما به حساب می‌آید. روی این صحنه هم به سمت علی نعمتی رفتم اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. رفیعی هم اصلا متوجه نشد که من درون دروازه نیستم و متاسفانه دروازه باز شد. باز خداراشکر که در نیمه دوم گل را جبران کردیم و در روزی که خیلی خوب نبودیم، موفق شدیم یک امتیاز را بگیریم.

با این نتیجه هواداران پرسپولیس کمی نگران آینده تیمشان شدند. تو به عنوان یکی از باتجریه‌های تیم چه صحبتی در این خصوص داری؟

ما تیم خوبی داریم و به نظرم جای نگرانی نیست. تجربه فوتبالی من می‌گوید این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در ادامه فصل این موضوع ثابت خواهد شد. قطعا تلاش زیادی خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی را برای هواداران رقم بزنیم و بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

بعد از بازی به‌شدت از کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گله داشتید. یعنی تا این حد چمن آزادی بد است؟

وحشتناک بد است و اصلا نمی‌شود روی آن بازی خوبی کرد. استادیوم که در حال بازسازی است و هواداران هم اجازه ورود ندارند. نمی‌دانم با این وضعیت چطور قرار است در آسیا میزبانی کنیم. برای فوتبال ما اصلا قشنگ نیست که آزادی به این شکل باشد. چمن خراب است، برق قطع می‌شود، هوادار هم که در بازی‌هایمان نداریم. به نظرم بهتر است به یک بهانه بازی‌های آسیایی را میزبانی نکنیم و در جای دیگری برگزار کنیم. با این شرایط تیم‌ها به ایران نیایند واقعا بهتر است چون آبروریزی می‌شود. در خانه خودمان هم غریبه‌ایم و نمی‌توانیم از مهم‌ترین امتیاز میزبانی که حضور هواداران است استفاده کنیم. کاش بتوانیم بازی‌ها را به کاظمی ببریم که حداقل شرایط چمن آن بهتر از آزادی است.

در مورد قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کن. به نظر می‌رسد تیم شما در گروه مرگ قرار گرفته است.

بله با تیم‌های بسیار خوبی همگروه شدیم. ما پرسپولیس هستیم و قدرت خودمان را ثابت کردیم. مطمئن هستم که می‌توانیم حرف‌های زیادی هم داشته باشیم. با این حال امیدوارم همه از نماینده ایران حمایت کنند و شرایط خوبی را فراهم کنند.

و تقابل با رونالدو...

رونالدو نیازی به تعریف من ندارد. یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است و همیشه تقابل با او جذاب و لذتبخش خواهد بود. من همیشه گفتم که دوست دارم دوباره با رونالدو و البته سایر ستاره‌های النصر همگروه شویم. حالا قرعه‌کشی طوری شد که این اتفاق افتاد و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید