شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از او در برنامه صداتو که از لباس اجرا کننده عصبانی شده بود منتشر شد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

عصبانی‌شدن بی‌سابقه شبنم مقدمی از پوشش شرکت کننده در مسابقه + فیلم

به گزارش سلام نو، شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی می باشد که چند ترمی پرستاری خوانده و حالا عاشق شعر و رمان بوده و همسرش هم بازیگر است.

شبنم مقدمی در بیمارستان «عیوض زاده» در خیابان شیخ هادی تهران به دنیا آمد و از ۵ تا ۲۰ سالگی در عظیمیه کرج بزرگ شد پدر و مادرم آدم های روشنفکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند، مادرم در دانشگاه کشاورزی کار می‌ کرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم بنام بهنام دارم.

شبنم مقدمی هنوز دیپلم نگرفته بودم که با گروه کودک رادیو آشنا شدم و توانستم هر از چندگاهی در برنامه های رادیو حضور داشته باشم و هم در تئاتر بازی کنم و بنویسم بصورت حرفه ای از سال ۱۳۷۷ با برنامه رادیویی «خانه کاغذی» کارم را ادامه دادم و اجرای برنامه های «هفت شنبه»،«خط خطیم» و «هفت ترانه» را نیز برعهده داشتم.

شبنم مقدمی کنار رادیو از دوران دانشجویی تئاتر را ادامه داد سپس وارد کلاس های مرحوم امین تارخ شد و اولین بار سال ۷۶ نقش کوتاهی در سریال «گل های آفتابگردان» ایفا کرد سال ۷۷ در فیلم «زخمی» اولین تجربه سینمایی را بدست آورد و سال ۱۳۸۴ با فیلم «به نام پدر» ابراهیم حاتمی کیا توجهات را به سمت خود جلب کرد.

شبنم مقدمی بازی در سریال بیست قسمتی «زیر تیغ» در سال ۱۳۸۵ کنار بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی خیلی زود او را به شهرت رساند.

بازی در سریال «سقوط یک فرشته» سال ۱۳۹۰ و نقش روحی در سریال «مدینه» سال ۱۳۹۳ از جمله کارهای بیادماندنی ایشان می باشد.

خانم شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۳ ساله بود با علیرضا آرا بازیگر ۳۰ ساله ازدواج کرد، با این حال این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید