تهران سالن‌های زیبایی و میکاپ آرتیست های معروفی دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران بدانید.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

سلام نو پلاس: زیبایی و گرایش به آن در ذات انسان‌ها نهادینه شده است. این گرایش باعث شده که میزان آرایش انسان ها مخصوصاً بانوان در جامعه برای رسیدن به این زیبایی بیشتر فوق‌العاده افزایش پیدا کند و شاید می‌تواند گفت که تبدیل به یک رقابت بسیار جدی برای رسیدن به زیبایی نسبت به دیگران شده است و این باعث رونق کسب‌وکار های زیبایی در جامعه شده است.

اما رونق این کسب‌وکار های زیبایی میکاپ آرتیست های عزیز هستند؛ که در ادامه پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

درباره میکاپ آرتیست های تهران

میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که فعالیت گریم و آرایش بانوان را انجام می‌دهد. یک میکاپ آرتیست سعی می‌کند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. و توانایی این را دارد که بداند هر چهره‌ای چه آرایشی نیاز دارد با بتواند با دستان خود معجزه زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنین فردی با معجزه رنگ‌ها آشناست، قرینه‌سازی را می‌داند، به تأثیر هارمونی رنگ‌ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید کارش اینقدر ارزش داشته باشد که افراد با دیدن عروس خانمی که او آرایشش کرده بگویند” چه چهره قشنگی، نه اینکه چه آرایش قشنگی”

همین یک جمله می‌تواند به اهمیت یک میکاپ آرتیست حرفه ای را به ما نشان دهد؛ و امروزه بهترین میکاپ آرتیست های معروف ایران در اینستاگرام توانسته‌اند به موفقیت و درآمد فوق‌العاده ای دست پیدا کنند.

چند میکاپ آرتیست در تهران

میکاپ آرتیست مریم رهنما maryamrahnama_makeupartist

مریم رهنما یک میکاپ آرتیست حرفه ای می باشد با بیش از دویست و هفتاد فالوور پیج اینستاگرام خود را مدیریت می کند.

برندهای مورد استفاده میکاپ آرتیست مریم رهنما

مریم رهنما از برندهای معروف و محبوب و مارک هایی که دارای کیفیت آرایش ۲۴ ساعته روی پوست را دارند برای مشتریان استفاده می کند. می توان به لوازم آرایشی برندMAC و MANHATAN برای گریم و ESTEE LOUDER برای زیرسازی در سالن آرایشی ایشان اشاره کرد.

فعالیت های میکاپ آرتیست مریم رهنما

مریم رهنما اولین ورکشاپ فوق تخصصی میکاپ و آرایش صورت را در اسفند ماه سال ۹۷ برگزار کرد. همچنین در پیج اینستاگرام خود مسابقات همراه با جوایز ویژه برای طرفدارانش در نظر گرفته است.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

مریم رهنما میکاپ بسیاری از بازیگران سینما همچون الهام حمیدی، ریحانه پارسا، نیوشا ضیغمی، شبنم قلی خانی، نرگس آبیار، نفیسه روشن، الناز حبیبی، مریم معصومی، زهره فکور، الیکا عبدالرازقی، افسانه چهره آزاد، مهسا هاشمی، گلاره عباسی را انجام می دهد.

سایر خدمات سالن زیبایی میکاپ آرتیست مریم رهنما

در سالن آرایشی و زیبایی مریم رهنما خدماتی شامل میکاپ، گریم، شینیون، خدمات پوست و …. انجام می شود. از دیگر خدمات سالن آرایشی مریم رهنما طراحی هاشور ابرو دخترانه به صورت طبیعی با ماندگاری یک ساله می باشد.

در سالن مریم رهنما با هماهنگی قبلی امکان بازدید عروس وجود دارد.

میکاپ آرتیست مریم دربندی @maryamdarbandi

مریم دربندی یک میکاپ آرتیست حرفه ای با بیش از صد و چهل هزار فالوور می باشد.

افتخارات میکاپ آرتیست مریم دربندی

مریم دربندی در مراسمی با حضور استاد بیژن محتشم پیشکسوت و پدر گریم ایران توانست عنوان سوپر استار گریم و میکاپ بیوتی و زیبایی شناسی سال را کسب کند.

فعالیت های میکاپ آرتیست مریم دربندی

مریم دربندی متخصص میکاپ تلفیقی با گریم سینمایی می باشد. ایشان کلاس های یک روزه تخصصی آرایش و میکاپ عروس، شنیون و .. را برگزار می کند. مستر کلاس های مریم دربندی از انواع سبک های اروپایی، عربی و … است.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

در پیج مریم دربندی اطلاعاتی در مورد لوازم آرایشی مانند کرم پودر، براش، پد و … نحوه آرایش صورت مانند روش آرایش لب و … ، انتخاب رنگ مو و … را می توانید مشاهده کنید.

مریم دربندی از صفر تا صد میکاپ و آرایش صورت عروس از کوچکترین کارها بعنوان مثال گذاشتن مژه تا کل گریم و … را از روز مشاوره تا روز مراسم را خود به تنهایی انجام میدهد. همچنین در انتخاب دسته گل عروس به بانوان مشاوره می دهد.

در سالن آرایش مریم دربندی امکان بازدید عروس هم وجود دارد. همچنین در پیج اینستاگرام خود برای مشتریان مسابقات با جوایز ویژه برگزار می‌کند. جوایزی مانند یک میکاپ ویژه و یا جوایز نقدی و … می باشد.

سایر خدمات سالن میکاپ آرتیست مریم دربندی

در سالن زیبایی مریم دربندی ارائه حرفه ای ترین خدمات تخصصی مانند: انواع آرایش و میکاپ، کوتاهی، ابرو، خدمات پوست (هیدراتراپی، هیدرودرمی، ماسک ال ای دی تراپی و …) و انواع آموزش ها انجام می شود.

مریم دربندی میکاپ صورت بسیاری از بازیگران همچون بهاره رهنما را انجام می دهد.

میکاپ آرتیست مریم رئوف maryamraoof_official

مریم رئوف یکی از میکاپ آرتیست های معروف ایران با بیش از سیصد و چهل هزار فالوور پیج اینستاگرام خود را مدیریت می کند.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

مریم رئوف در سال ۱۳۸۶ سالن آرایشی خود را افتتاح کرد. جالب است بدانید رشته دانشگاهی مریم رئوف کارشناسی الکترونیک بوده و به مدت ۱۸ سال مدیر تولید یکی از شرکت های تولیدی بوده است.

افتخارات میکاپ آرتیست مریم رئوف

مریم رئوف طی مراسمی با حضور استاد بیژن محتشم پیشکسوت و پدر گریم ایران توانست عنوان سوپر استار گریم و میکاپ بیوتی و زیبایی شناسی سال را کسب کند.

فعالیت های میکاپ آرتیست مریم رئوف

سالن زیبایی مریم رئوف دارنده نشان پلاتین لورآل فرانسه می باشد. این سالن ارائه دهنده کامل خدمات کراستاس، محصولات کراستاس، ویتامینه، کراتینه احیا و ترمیم مو برای شما عزیزان میباشد. مریم رئوف در پیج اینستاگرام خود آموزش ها و اطلاعات کافی در مورد میکاپ و زیبایی و همچنین مراقبت از پوست و مو را به اشتراک می گذارد. در سالن زیبایی مریم رئوف آموزش های مبتدی و تخصصی در زمینه میکاپ و آرایش را می توانید بگذرانید. مستر کلاس های مریم رئوف را در پیج اینستاگرام می توانید دنبال کنید.

پیج بهترین میکاپ ارتیست های تهران

مریم رئوف میکاپ صورت بازیگرانی همچون کمند امیرسلیمانی، لیلا اوتادی، پرستو صالحی، لیندا کیانی، بهاره رهنما، نسیم ادبی، یکتا ناصر، گلاره عباسی، نعیمه نظام دوست، مریم امیرجلالی، شبنم فرشادجو، حدیث فولادوند و … را انجام می دهد.

مریم رئوف مسابقات و همایش های تخصصی در زمینه میکاپ و آرایش صورت نیز برگزار می کند.

شما می توانید در سالن تخصصی مریم رئوف بازدید عروس داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید