امروزه میکاپ آرتیست به عنوان یک شغل پردرآمد بسیار محبوب شده است. در این مطلب به بررسی انواع میکاپ و معرفی بهترین میکاپ کار تهران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

این روزها در هر کوچه و خیابانی میتوانید چند تابلوی سالن زیبایی پیدا کنید با شعار ها و وعده های مختلف. شاید در گذشته برای شما اتفاق افتاده که با نارضایتی از آرایشگاه بیرون آمده باشید.

امروزه با این همه تنوع در آرایشگاه ها حتما باید قبل از مراجعه و پرداخت پول اطلاعاتی از مرجع های اینترنتی درباره ی سالن های زیبایی بگیریم تا بهترین مرکز زیبایی را انتخاب کنیم. در حال حاضر با دسترسی بیشتر به سایت های معرفی و نقد این سالن ها و بانک های اطلاعاتی میتوانید به راحتی سالن زیبایی مورد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

بهترین میکاپ کار عروس تهران کیست ؟ این سوال برای بانوانی که ساکن تهران هستند و می خواهند بهترین گریم و میکاپ صورت خود را تجربه کنند. این بخصوص برای تازه عروسان از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. اما با وجود تعداد بالای میکاپ آرتیست ها ، انتخاب بهترین های گریم میکاپ عروس تهران کار مشکلی به نظر می رسید که در این نوشتار بطور تخصصی به این موضوع می پردازیم و به معرفی برخی از میکاپ آرتیست های خوب تهران می پردازیم .

میکاپ چیست ؟

میکاپ همان آرایش عادی صورت است که به منظور رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی خانوم ها مورداستفاده قرارمیگیرد. میکاپ بر خلاف گریم که از تکنیک سایه سیاه و روشن برای اصلاح چهره استفاده می کند، این کار را تنها با رنگ ها انجام می دهد. در واقع میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ می افزاید.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

انواع میکاپ 

میکاپ تنوع بسیار زیادی داشته و تقریبا به اندازه‌ی تفاوت سلیقه‌ی افراد، سبک متفاوت می‌توان برای میکاپ تعریف کرد. اما دسته‌بندی‌ای که در اکثر سالن‌های زیبایی کاربرد دارد، شامل میکاپ‌های لایت (یا اروپایی)، کلاسیک، شرقی، عربی، هالیوودی، لبنانی، خلیجی و مصری است. تفاوت این سبک‌ها در میزان آرایش، حجم مواد آرایشی استفاده شده و نهایتا خانواده‌ی رنگ‌های استفاده شده است. طبیعتا انتظار می‌رود که بهترین میکاپ کار تهران باید تسلط کافی برروی تمامی این سبک‌ها داشته باشد.

انواع میکاپ بانوان

میکاپ به معنای رنگ و لعاب بخشیدن به صورت و پنهان کردن عیب  های چهره است. به اصطلاح به کسی که عمل میکاپ را روی صورت شما انجام می دهد میکاپ آرتیست می گویند. میکاپ آرتیست همان آرایشگر خودمان است منتها با غلظت بیشتر!!! میکاپ صورت بانوان انواع مختلفی دارد که هر کدام از این انواع، اصول خاص خودشان را دارند.

با من همراه باشید تا با هم انواع میکاپ ها را بشناسیم:

سبک اروپایی:

سبک لایت یا اروپایی امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و اکثر خانم ها و عروس ها علاقمند به این نوع از میکاپ هستند. معمولا در میکاپ لایت، آرایش اصلا جیغ نیست. رژ لب مورد استفاده در این نوع از میکاپ همیشه طیف رنگ های مات و پوستی و وصورتی کدر می باشد. در قسمت آرایش چشم هم از سایه های اسموکی یا انواع درجه های رنگ قهوه ای با مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. هیچ زیاده روی در استفاده از رنگ در چهره صورت نمی گیرد. هدف؛ پوشاندن عیب های صورت و ایجاد یک هارمونی زیباست.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

سبک کلاسیک:

سبک کلاسیک قدیمی ترین و شیک ترین سبک در انواع میکاپ است. در آرایش کلاسیک بین آرایش چشم و لب ارتباط مستقیمی وجود دارد، اینطور که اگر آرایش لب غلیظ باشد و از رنگ های جیغ در لب استفاده شود، آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشند و بالعکس.

رنگ های رژ معمولا در این نوع از آرایش قرمز یا زرشکی هستند. سایه های چشم هم رنگ ملایم تری دارند. استفاده از خط چشم مشکی در آرایش کلاسیک بسیار مرسوم است.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

سبک شرقی:

در سبک آرایش شرقی، استفاده از رنگ های شاد و سر زنده در چشم ها و لب ها بدون هیچ گونه محدودیتی مجاز است.

ویژگی خاص این میکاپ بکارگیری رنگ های گرم و متنوع است. رنگ هایی مثل: قرمز، سرخ آبی، بنفش و…

سبک عربی: 

در سبک عربی غلظت آرایش بسیار بالاست و عموما رنگ های مورد استفاده، رنگ های گرم و تیره هستند. این نوع از آرایش به آرایش شلوغ و سنگین معروف است که در انتهای کار، تغییر چشم گیری در ظاهر فرد ایجاد می کند.

برجسته نشان دادن لب و گونه ها در سبک عربی بسیار مهم هستند. به این منظور از کانسیلر های تیره و خط لب ها به منظور ایجاد سایه روشن، به طور غلیظ استفاده می شود.

سبک هالیوودی:

تا حد زیادی به سبک اروپایی شباهت دارد.

ویژگی بارز سبک هالیوودی حفظ حالت طبیعی چهره است. تضاد خاصی بین چشم ها و لب ها در این سبک از آرایش به چشم میخورد.

سبک لبنانی:

آرایش لبنانی با کرم پودر سنگین و چرب آغاز می شود.  سایه چشم های کاربردی در سبک لبنانی معمولا رنگ های تیره هستند. خط چشم  در سبک لبنانی حتما باید حالت گربه ای و پهن داشته باشد و در زیر چشم هم کشیده شود.

در نهایت با استفاده از مژه های مصنوعی و پر پشت، آرایش چشم خاتمه می یابد.

سبک خلیجی:

در سبک خلیجی  استفاده از رنگ های تیره در آرایش چشم کاربرد دارد. خط چشم های طولانی و تزئین چشم در سبک خلیجی زیاد مشاهده می شود.  هم چنین مژه های مصنوعی پر پشت نقش مهمی در این سبک از آرایش دارند.

لازم به ذکر است که استفاده از رنگ های متنوع رژ لب و رژ گونه بدون محدودیت است .

میکاپ مصری: 

در میکاپ مصری مهم ترین موضوع چشم ها هستند. که  با کشیدن خط چشم در بالا و پایین چشم ها به صورت موازی و هم راستا، شروع می شود و تا یک بند انگشت  بعد از قسمت انتهای پلک ادامه پیدا می کند.

هم چنین استفاده از رنگ های مسی، طلایی، بژ در آرایش های مصری مرسوم هستند.

میکاپ هم مثل سایر هنر ها و فرهنگ ها در هر منطقه ای متفاوت از منطقه ی دیگر است.  اما تفاوت ها هیچ محدودیتی بوجود نمی آورند. شما به عنوان یک بانوی شرقی می توانید سبکی غیر از شرقی را برای صورت خود برگزینید.

بهترین میکاپ کار تهران + بهترین سالن زیبایی در تهران

ویژگی های بهترین سالن زیبایی در تهران

  • خوش نام و دارای شهرت و محبوبیت بین عموم باشد.
  • قیمت خدمات سالن زیبایی باید مناسب باشد
  • آرایشگر باید از تبحر و تجربه کافی برخوردار باشد
  • شیوه برخورد کارکنان سالن آرایشگری باید درست و اصولی باشد
  • کیفیت مواد اولیه و تجهیزات آرایشگاه ها باید استاندارد و مرغوب باشد
  • یک سالن زیبایی خوب باید تمام پروتکل­‌های بهداشتی در آن رعایت شود.

بهترین میکاپ آرتیست تهران 


هزاران سالن زیبایی مختلف در سطح تهران فعالیت داشته که در این میان، شاید کمتر از صد سالن زیبایی، شهرتی در سطح تهران داشته باشند. تعداد میکاپ آرتیست‌های شناخته شده در سطح ایران، حتی از این عدد کمتر بوده که در این میان، چندین نام برای تمامی شما، آشنا است. بهتر است سبک فعالیت این عزیزان را بدانید تا بتوانید با توجه به نمونه کارهای مختلف این عزیزان، خودتان بهترین میکاپ آرتیست تهران را بر اساس سلیقه‌ی خود، انتخاب نمایید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید