انجام میکاپ تمیز و بدون نقص برای مراسمات مختلف مهم است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین میکاپ آرتیست های تهران بدانید.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

سلام نو پلاس: در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست باید به چندین و چند نکته توجه داشت که شاید مهمترین آن، سلیقه‌ی شما باشد. از آنجاییکه میکاپ و آرایش در سبک‌های مختلفی انجام شده و هر میکاپ آرتیست توانمندی مشخصی در یک یا چند سبک خاص دارد، انتخاب میان هنرمندان، باید با توجه به سلیقه‌ی شما و همچنین توانمندی آرایشگر انتخاب شود. در این مقاله، قصد داریم تا بهترین و سرشناس‌ترین میکاپ آرتیست‌های تهران را به شما معرفی نماییم تا علاوه بر آشنایی با سبک کاری، بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

درباره میکاپ آرتیست

واژه‌ی میکاپ که به انگلیسی به صورت make up نوشته می شود، به معنای آرایش صورت است که در تعریف تخصصی با آرایش متفاوت است زیرا آرایش به معنای استفاده از مواد آرایشی به صورتی است که تغییر قابل‌توجه در ظاهر خانم‌ها مشاهده می شود اما میکاپ به استفاده از مواد آرایشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن زیبایی های چهره‌ی عروس خانم است درحالی‌که تغییر چندانی در ویژگی های اصلی صورت وی دیده نمی‌شود.

پس میکاپ آرتیست در انگلیسی به‌صورت make up artist نوشته می‌شود و به معنای هنرمندِ آرایشگر می‌باشد که کار آرایش و گریم بانوان را انجام می‌دهد.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که فعالیت گریم و آرایش بانوان را انجام می‌دهد.

یک میکاپ آرتیست سعی می‌کند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. و توانایی این را دارد که بداند هر چهره‌ای چه آرایشی نیاز دارد با بتواند با دستان خود معجزه زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنین فردی با معجزه رنگ‌ها آشناست، قرینه‌سازی را می‌داند، به تأثیر هارمونی رنگ‌ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

یکاپ آرتیست حرفه‌ای باید کارش اینقدر ارزش داشته باشد که افراد با دیدن عروس خانمی که او آرایشش کرده بگویند” چه چهره قشنگی، نه اینکه چه آرایش قشنگی”

همین یک جمله می‌تواند به اهمیت یک میکاپ آرتیست حرفه ای را به ما نشان دهد؛ و امروزه بهترین میکاپ آرتیست های معروف ایران در اینستاگرام توانسته‌اند به موفقیت و درآمد فوق‌العاده ای دست پیدا کنند.

این میکاپ آرتیست ها تنها بخش کوچکی از جامعه میکاپ آرتیست های عروس در تهران هستند، سالن های تخصصی عروس زیادی در تهران وجود دارند که میکاپ آرتیست ها در آن خدمات تخصصی و فوق تخصصی گریم و آرایش عروس را با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و مواد آرایشی از برندهای معتبر انجام می دهند.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

چند میکاپ آرتیست بهتر تهران

فرناز صفری

پیشنهاد اول ما به عنوان بهترین میکاپ آرتیست تهران، بانو فرناز صفری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرده است. بانو صفری دوره‌های آموزشی خود را در اروپا و کانادا گذرانده است و یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های سبک لایت یا همان اروپایی است. گریم حرفه‌ای عروس در سبک‌های مختلف، بخشی از تخصص و توانمندی ایشان بوده که چندین مرتبه در ماه نیز بازدید رایگان عروس را برگذار می‌نماید.

شبنم نظیف

یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران که بیشتر در اینستاگرام و به دلیل ویدئوهای خاص شناخته شده است، بانو شبنم نظیف است. سالن زیبایی تحت مدیریت ایشان، سالن زیبایی ویس بوده که در نزدیکی میدان کاج قرار گرفته است. شبنم نظیف علاوه بر خدمات میکاپ و آرایشگری عروس، بخشی از خدمات خود را به لباس عروس نیز اختصاص داده است. سبک اصلی بانو نظیف، استفاده از مواد آرایشی و رنگ و لعاب سنگین بوده که بتواند چهره‌ی فرد را کاملا متمایز نماید.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

لی لی رضایی

یکی از چهره‌ی سرشناس در حوزه‌ی میکاپ آرتیستی، بانو لی لی رضایی بوده که سالن خود را در سال ۱۳۸۷ و در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح کرده است. سبک کاری بانو رضایی عموما متوسط و رو به غلیظ بوده که باعث تمایز چهره با حالت اولیه خواهد شد. بانو رضایی در طول روز حداکثر سه عروس قبول کرده و تمامی خدمات را ارائه می‌کنند. اگرچه تمرکز ایشان بیشتر برروی میکاپ عروس بوده، اما سایر خدمات را نیز تحت نظر دارند. نمونه کارهای این میکاپ آرتیست سرشناس در ادامه نمایش داده شده است.

مریم رئوف

یکی دیگر از میکاپ آرتیست های شناخته شده در تهران، بانو مریم رئوف بوده که در کنار تخصص و مهارت خود، به دلیل ارتباط با سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده، توانسته شهرت بسیار زیادی را کسب نماید. بانو رئوف نیز همانند بانو صفری، مهارت خاصی در سبک لایت و خصوصا سبک فرانسوی داشته و در بیشتر نمونه کارهای ایشان، می‌توان چهره‌ی طبیعی فرد را مشاهده نمود. افرادی که به دنبال آرایش لایت و حفظ چهره‌ی نچرال خود هستند، می‌توانند به سالن زیبایی بانو رئوف مراجعه نمایند.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران

مریم رهنما

در آخرین مورد، قصد داریم که بانو مریم رهنما را به عنوان یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران معرفی نماییم که سالن ایشان در منطقه پاسداران تهران قرار دارد. مریم رهنما نیز همانند بانو رئوف، ارتباط صمیمی و مستمری با سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس داشته و تا کنون چندین بار امر آرایش و میکاپ افراد سرشناس به ایشان محول شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید