خرید ماشین لباسشویی از برندهای باسابقه ایرانی جالب است از این رو با ما همراه باشید و درباره قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما بدانید.

قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

سلام نو پلاس: ماشین لباسشویی پاکشوما از محصولات موفق و تخصصی تولید شده توسط شرکت پاکشوما است که می توان آن را به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی خصوصا ماشین لباسشویی نام برد.

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با قدمتی نیم قرنی یعنی از سال ۱۳۴۵ است که در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه لوازم خانگی در ایران است.

درباره آخرین مدل لباسشویی پاکشوما

آخرین مدل لباسشویی پاکشوما از طراحی جدید و مدرن و قطعات باکیفیت بهره میگیرد. در مدل‌های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما از موتورهای کم مصرف‌تر و سریع‌تر استفاده شده و تعداد برنامه‌های شستشو افزایش چشمگیری داشته است.

بسیاری از افراد ممکن است ندانند که هر نوع البسه چه مدت زمانی باید شستشو شوند یا چه دمایی از آب برای آنها مناسب است، مدل‌های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما دارای برنامه‌های خودکار بوده و با انتخاب هر برنامه می‌توانید شستشوی بهینه و مناسبی برای هر نوع لباس داشته باشید.

قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

در مدل‌های جدید لباسشویی پاکشوما از موتورهای اینورتر استفاده شده است که این موتورهای مصرف انرژی کمتری داشته و سرعت بالاتری در حدود ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارند. ضمن اینکه استهلاک بسیار کمتری نسبت به مدل‌های تسمه دار دارند.

موتورهای اینورتر صدا و لرزش بسیار کمی داشته، از اینرو مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. علاوه بر قطعات و طراحی داخلی بی نظیر مدل‌هاب جدید ماشین لباسشویی پاکشوما، آخرین مدل‌ها از طراحی بسیار زیبا بهره میگیرند. درب جلو در مدل‌های جدیدتر، بزرگ‌تر و زیباتر شده و بدنه لباسشویی با طراحی بهینه‌تر، کوچک‌تر شده و فضای زیادی را اشغال نمیکند.

این ماشین لباسشویی در صورتیکه در بازار پیدا شود حدود ۲۳ میلیون تومان قیمت دارد.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU - ۹۴۴۳۷ ST ظرفیت ۹ کیلوگرم

دارای نمایشگر LED -مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی -دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی -قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو۱ تا ۲۴ساعتDELAY -قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE -قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP -قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰دور بر دقیقه)SPIN

قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشوADD GARMENT(RELOAD) -برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO -برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET -برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ایQUICK۱۵&#۳۹; -برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY -برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR -برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN -برنامه شستشوی البسه کودکانBAby care -برنامه شستشوی البسه ورزشیsport wear – و ۱۶ برنامه اصلی + ۵ برنامه کمکی

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی پاکشوما از جمله درب از جلو، دوقلو و… همچنان تولید شده و بروزرسانی می‌شوند.

کسانی که علاقمند به حمایت از تولید ملی هستند یا تجربه لذت بخشی از مصرف محصولات باکیفیت ایرانی داشته‌اند، بدون هیچ تردیدی آخرین مدل لباسشویی پاکشوما را خریداری خواهند کرد.

مدل‌های جدید بیش از ۲۰ نوع برنامه شستشو داشته و دریایی از امکانات و قابلیت‌ها را با خود به همراه دارند. البته همچنان کار با ماشین لباسشویی پاکشوما ساده است و هر کسی از عهده کار با آن برمی‌آید. بنابراین اگر شما نمی‌خواهید خیلی در تنظیمات دقیق شوید، کافیست شستشوی خودکار را انتخاب کنید.

قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما خصوصا در جدیدترین مدل‌ها، بهترین حالت مصرف انرژی را داشته و برای مواقعی که بخواهید باز هم بیشتر در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید، برنامه‌های شستشوی هوشمندی را به کار می‌گیرد.

درباره برند باسابقه پاکشوما

در حال حاظر این شرکت با بیش از ۷۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور خیال هر مصرف کننده ای رو بابت خدمات پس از فروش راحت میکند. همچنین فروشگاه افشار هوم ( فروشگاه پاکشوما ) و به عنوان نماینده رسمی فروش پاکشوما کرج و تهران فعال است.

برند هایی که در حال حاظر با این شرکت در حال همکاری هستند از برند های مطرح جهانی کشور های کره ، ایتالیا و چین مثل کندی (ایتالیا) ، زیروات (ایتالیا ) ، مدیا (چین) ، کرال ، جنرال ادمیرال و… هستند.

توسعه سیستم های مدیریت کیفیت جامع (TQM) و انواع تست های استانداردهای کیفی محصولات دلیل بزرگی برای با کیفیت بودن محصولات پاکشوما است.

قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

۱. سری های دوقلو : در این سری از تولیدات پاکشوما که در وزن های ۶.۵ ، ۷ ، ۸.۵ ،۹.۶ و ۱۵.۵ کیلوگرمی است کارکرد به این صورت است که یه طرف از این لباسشویی ها شستشو و یک طرف دیگر خشک کن قرار داده شده و فوق العاده کالا هایی با کیفیت و به صرفه است اما میشه گفت که لباسشویی های دوقلو فضای زیادی و انرژی زیادی را از شما مصرف کنندگان میگیرد.

۲. سری های نیمه اتومات درب از بالا : در این سری لباسشویی ها سیستم کارکرد تقریبا همانند مدل های تمام اتومات است و بیشتر هدف از تولید این سری دریافت سهم بیشتری از بازار مصرف کنندگانی که توانایی مالی خرید لباسشویی های تمام اتومات را ندارند است .

۳. سری های تمام اتوماتیک : لباسشویی های اتوماتیک در وزن های ۶،۷،۸،۹ کیلوگرمی تولید میشوند که معمولا دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه و موتور های اینورتر فقط در وزن های ۹ و ۸ کیلویی دیده میشه.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید