تهران آرایشگاه‌های زنانه بسیاری دارد در این میان با ما همراه باشید و درباره معروف ترین سالن های زیبایی تهران بدانید.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

سلام نو پلاس: آرایشگاه‌های زیبایی در زندگی خانم‌ها نقش بسیار موثری ایفا می کنند. چرا که تمام خانم‌ها به دنبال زیبایی و آراستگی ظاهری خود هستند. سالن‌های زیبایی نسبت به گذشته خدمات بسیار گسترده تری ارائه می‌دهند و به یک مرکز جامع آرایشی و زیبایی تبدیل شدند.

انتخاب آرایشگاه و سالن زیبایی

برای هر فردی با هر سطح درآمدی قیمت و کیفیت دو فاکتور اصلی در هنگام انتخاب سالن زیبایی است و قیمت بالاتر لزوما دلیل بر کیفیت بهتر نیست. دستمزد اکثر آرایشگرها وابسته به شهرت این افراد است و امروزه با گسترش فضای مجازی و وجود صفحه‌های مختلف و به دست آوردن فالوور مسئله شهرت بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است.

قرار نیست یک آرایشگر ماهر حتما در یک منطقه لوکس تهران سالن زیبایی داشته باشد و هزاران فالوور در اینستاگرام او را دنبال کنند.مهم‌ترین معیار در انتخاب یک آرایشگر، حرفه‌ای بودن او است و استفاده از محصولات باکیفیت که پوست و مو مشتری را در معرض آسیب قرار ندهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

امروزه دیگر تمام سالن‌های زیبایی انواع خدمات مانند پدیکور و مانیکور ناخن، کوتاهی و کوپ ژورنالی، پیتاژ، انواع‌ هایلایت، مش، پکیچ‌های متنوع برای عروس و غیره را ارائه می‌دهند.اما قبل از انتخاب بهتر است ببینید آیا این آرایشگاه‌ها دوره‌های تخصصی بین المللی و استاندارد را گذرانده‌اند و از مواد باکیفیت طبق اصول بهداشتی استفاده می‌کنند یا خیر.

دلیل دیگری که یک آرایشگاه خوب را از بد جدا می‌کند، نحوه رفتار پرسنل آن سالن زیبایی است که به برخی از مشتریان اجازه نمی‌دهد نظرشان را بگویند و با رفتار بد خود مشتری را عصبانی می‌کنند.

بنابراین، علاوه بر این که به سلامت مو و پوست خود اهمیت می‌دهید، بهتر است سالن زیبایی انتخاب کنید که بتوانید در آن جا احساس آرامش و صمیمیت داشته باشید و بتوانید با خیال راحت نظر خود را بیان کنید.

اگر مراسم مهمی ‌در پیش دارید، حتما قبل از تصمیم قطعی به چندین آرایشگاه سر بزنید و کار آرایشگر را از نزدیک ببینید و در صورت امکان از خدمات او استفاده کنید تا بیشتر با کار سالن زیبایی و پرسنل آشنا شوید.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

چند سالن زیبایی معروف در تهران

۱. سالن زیبایی گیوا

این سالن، بزرگ‌ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی است که طی سال‌های متوالی توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

اولین شعبه ‌این مجموعه در سال ۱۳۸۸ با مدیریت خانم حسینی افتتاح شد و امروزه در سه منطقه مرزداران، ولنجک و سعادت آباد شعبه دارد.

شعبه سعادت‌آباد، شعبه اصلی این مجموعه است که در سه طبقه همکف، اول و دوم خدمات ناخن و VIP عروس را به مشتریان ارائه می‌دهد.

خدمات این مجموعه بسیار متنوع است و می‌توان به میکاپ، انواع شنیون‌های متنوع و مدرن، اکستنشن فوق حرفه‌ای، کراتینه پیشرفته،‌ هاشور ابرو، خدمات مژه، رنگ و لایت مو اشاره کرد.

۲. سالن زیبایی عروس شیرین بهرامی‌نیا

این مجموعه با ۱۲ سال سابقه کاری و برخورداری از یک کادر مجرب و متخصص رزومه درخشانی از خود به جا گذاشته است و کار شما را در انتخاب سالن زیبایی راحت کرده است. با رفتن به صفحه ‌اینستاگرام این سالن زیبایی می‌توانید با نوع کار آن‌ها بیشتر آشنا شوید و حتی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید به صورت حضوری از این آرایشگاه بازدید کنید.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

۳. سالن زیبایی مریم رهنما

این مجموعه با مدیریت مریم رهنما با هماهنگی قبلی امکان بازدید عروس در تاریخ‌های معین را ممکن می‌سازد. این سالن زیبایی خدمات زیبایی مانند آرایش و گریم عروس، شینیون، بافت مو، رنگ مو، مش، لایت، اکستنشن، کوپ و کوتاهی مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن، پاکسازی پوست و اپیلاسیون را ارائه می‌دهد.

۴. سالن زیبایی نیکادل

این سالن با مدیریت خانم مددخانی در خیابان فرشته تهران قرار دارد و با داشتن امکانات ویژه میزبان شما است. با داشتن آرایشگرهای مجرب، خدمات متنوع اپیلاسیون با اتاق اختصاصی و دوش مجزا، اتاق مخصوص برای گریم عروس، ماساژ، خدمات ناخن و ابرو و تنوع گسترده‌ای از تور و تاج را به شما ارائه می‌دهد.

۵. سالن زیبایی عروس زد پی (Zp)

اگر دنبال یک سالن زیبایی لوکس با امکانات ویژه هستید، می‌توانید سالن زیبایی zp با مدیریت خانم سارا زراعت‌پیشه را انتخاب کنید. سالن زیبایی زد پی در خیابان سعادت آباد تهران قرار دارد و لاین تخصصی میکاپ عروس و مزون لباس فرمالیته و عقد از ویژگی‌های این مجموعه است.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

داشتن دو سالن مجزا یکی از قابلیت‌های خاص این سالن است و از بهترین و به‌روزترین برندهای معروف آرایشی در آن استفاده می‌شود. خانم زراعت‌پیشه با سال‌ها سابقه درخشان در مزون لباس عروس، تیم بسیار حرفه‌ای و متخصص را در حوزه خدمات زیبایی در اختیار عروس‌های گرامی ‌قرار می‌دهد.

۵- سالن زیبایی شبنم نظیف

سالن زیبایی شبنم نظیف، بهترین آرایشگاه تهران است که در سعادت آباد قرار دارد. این سالن بهترین خدمات مو، ابرو و ناخن را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال سالنی مطمئن برای انجام آرایش دائم هستید، سالن زیبایی شبنم نظیف، از به روزترین دستگاه‌ها و بهترین مواد را برای انجام آرایش دائم استفاده می‌کند.

خدمات دیگر این سالن عبارت است از اپیلاسیون، انواع شینیون، بافت مو، اکستنشن مژه، کراتین مو، فر دائم و موقت، مانیکور و پدیکور حرفه‌ای و … . خدمات رنگ مو این سالن نیز به صورت ژورنالی انجام می‌شود.

پس اگر در مجله و یا شبکه‌های اجتماعی به رنگ موی یک مدل علاقه‌مند شدید و دوست داشتید که دقیقا همان رنگ مو را روی موهای خود تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای این کار به سالن زیبایی شبنم نظیف مراجعه فرمایید.

معروف ترین سالن های زیبایی تهران

البته فراموش نکنید که برای انجام گریم و میکاپ تخصصی عروس نیز می‌توانید به این سالن مراجعه بفرمایید.

نشانی: تهران، سعادت آباد، سرو شرقی، بعد از علامه شمالی، روبروی بانک ایران زمین، پلاک ۳۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۲۴۵۳۳

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید