سخنگوی ایران‌ایر از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ از ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

زمان فروش بلیت پروازهای اربعین۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی‌بیک با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای انجام پروازهای اربعین ۱۴۰۲، اظهار کرد: پیرو اعلام قبلی، فروش بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که امسال ایران ایر پرواز تهران-نجف-تهران را انجام می‌دهد و از مبدا/مقصد مشهد پروازی به نجف نداریم، افزود: قیمت بلیت رفت و برگشت تهران-نجف ۸ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز از چند شهر از جمله شاهرود و زنجان به مقصد نجف هستیم.

سخنگوی ایران ایر پیش‌تر نیز با بیان این‌که فروش بلیت از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) قسمت فروش اینترنتی انجام خواهد شد، گفته بود: زائران اربعین از طریق سایت ایران به مرجع خرید هدایت می‌شوند و می‌توانند با قیمت‌های مصوب اعلام‌شده بلیت را خریداری کنند.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ایر در ایام اربعین، ابراز کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پروازها ۴ میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد:‌ در روزهای قبل از اربعین این امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف ـ تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا زائران اربعین بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با یادآوری اینکه هزینه برگشت زمینی از نجف یا کربلا به‌سمت مهران و از مهران به تهران حدود ۲ میلیون تومان است، اظهار کرد:‌ به‌دنبال آن هستیم تا با یک نرخ مناسب زائران را به استفاده از هواپیما برای پرواز برگشت ترغیب کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید