انتشار تصویری از حامد سلطانی مجری مشهور تلویزیون و موکب داری اش برای زائرین اربعین در کربلا سوژه رسانه ها شد.

موکب مجری مشهور تلویزیون به یاد همسر و فرزند مرحومش در کربلا + عکس

به گزارش سلام نو، عکسی از حامد سلطانی از قاب تلویزیون تا موکب داری برای زائرین اربعین را در ادامه مشاهده می کنید. حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد. حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد. مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

حامد سلطانی

سلام نو

بیوگرافی حامد سلطانی و همسرش

حامد سلطانی متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۷ در مشهد، مجری تلویزیون است.

دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از همکاری با واحد فرهنگی آستان قدس شروع کرد سپس بعنوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سرعت رشد کرد.

حامد سلطانی خیلی زود با خانم «فائزه صفری» ازدواج کرد، ثمره این زندگی «فاطمه سلما» متولد بهمن ۱۳۹۳ و «محمد مهدی» متولد اسفند سال ۱۳۹۷ است. فروردین ۱۳۹۸ بعد از چند مستند سازی پیرامون حوادث سیل لرستان، مورد توجه تهیه کنندگی تهرانی «محمدحسین هاشمی گلپایگانی» قرار گرفت. به این ترتیب به دعوت این تهیه کننده، حامد سلطانی از مهر ماه ۱۳۹۸ از مشهد به تهران نقل مکان کرد و اجرای برنامه میدون را برعهده گرفت. بعد از دو فصل اجرای میدون، مهر ۱۴۰۰ ریسک بزرگی کرد و اجرای اعجوبه‌ ها را برعهده گرفت که سابقا با اجرای مهران غفوریان حسابی مورد توجه قرار گرفته بود. با این حال این برنامه با دکور و ساختار متفاوت به مسیر خود ادامه داد و از بهمن همین سال نیز مجری برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر شد. همچنین یکی از مجریان اجراهای ارگانی ابوذر روحی و سرود سلام فرمانده نیز می باشد.سلام نو

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید