انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: برنامه هفتم یکی از مترقی‌ترین برنامه‌هاست.

انسیه خزعلی: لایحه منع خشونت علیه زنان در حال نهایی شدن مراحل است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت گفت: لایحه منع خشونت علیه زنان همچنان در حال نهایی شدن مراحل است و کلیات آن تصویب شده و باید در صحن مورد بررسی قرار گرفته و بعد از آن در شورای نگهبان به تصویب برسد و پس از تصویب در این شورا ابلاغ شود.

وی ادامه داد: ما امیدواریم این مراحل زودتر طی شده و ابلاغ و اجرایی شود.

خزعلی همچنین درباره برنامه هفتم توسعه گفت: برنامه هفتم یکی از مترقی‌ترین برنامه‌ها است. با وجود اینکه ما هنوز معتقد هستیم می‌توان این برنامه را تکامل و توسعه و ارتقا داد، اما نسبت به سایر برنامه‌ها یکی از بهترین برنامه‌های توسعه در زمینه زنان است.

وی با اشاره به موضوعات مرتبط با زنان در برنامه هفتم توسعه گفت: در این برنامه فصل خاصی به زنان و خانواده اختصاص داده شده است و همچنین احکام متعددی را با توجه به نیاز زنان مطرح کرده است در این برنامه به مسئله حقوق زنان پرداخته شده و موضوعاتی مانند شغل زنان اهمیت داده شده است.

معاون زنان وخانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این برنامه به موضوع خانواده اهمیت داده شده است، گفت: در این برنامه یک اطلس زنان دیده شده است که براساس آن بتوانیم برای زنان برنامه‌ریزی کنیم و لذا می‌توانیم بگوییم که برنامه هفتم یکی از بهترین برنامه‌هایی است که تاکنون تدوین شده است اگرچه ما قانع نیستیم و می‌خواهیم بهتر از این شود.

خزعلی تاکید کرد: در این خصوص نیز با نمایندگان جلساتی داریم و امیدواریم در هنگام بررسی برنامه هفتم در مجلس این روند کامل تر نیز شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید